פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
גן חגית השביל הזה מתחיל כאן גן חגית

פעוטות גן חגית סודר בנתניה אירחו את ראש החוג לגיל הרך במכללת שאנן, ד"ר ניצה דורי, לשיעור ומשחק במסגרת שבוע עבודה מעשית 

גן חגית

השבוע מציינים במכללת שאנן החיפאית את שבוע העבודה המעשית בהתנסות קלינית רצופה, במסגרת אירועי השבוע הגיעו סטודנטיות ממכללת שאנן למפגש לילדי גן חגית סודר אותו העבירה ראש החוג לגיל הרך, ד"ר ניצה דורי לצד מפקחת משרד החינוך, רחל אוחיון.
המפגש כלל הקראת השיר 'הדוב חולה' של מרים ילן שטקליס בהמחזת בובות, ממנו למדו איך לשמור על גופנו מפני מחלות וכיצד לשמור על גוף בריא כגון: תזונה בריאה וספורט. הילדים סיפרו והדגימו מתי וכיצד היו חולים ומה עזר להם להירפא.
חיה מושקא דמרי, סטודנטית לחינוך במכללה אומרת: "היה מקצועי, חווייתי ומרתק לראות את ד"ר ניצה כגננת. מדהים היה לראות כי ילדי הגן שמעולם לא פגשו בה קיבלו אותה כמובן מאליו, שרו, שיחקו ושיתפו פעולה באופן מלא. הילדים ממש נהנו עד שכמה מהם הצהירו כי יהיו רופאי כאשר יגדלו, פתרנו את משבר הרפואה בארץ". מסיימת דמרי בחיוך.
ד"ר ניצה דורי: הילדים השתתפו והיו פעילים מאד, הם סיפרו איך אפשר לשמור על גוף בריא ואהבו את רעיון הבובות המדובבות. בסוף הפעילות הם הוזמנו "לבדוק" את הבובות "החולות" ולהציע להן תרופות. הגננת, חגית סודר, סיפרה שהגן הוא גן קהילתי וההורים מאד מעורבים, משתפים פעולה מתחום עיסוקם ותחביביהם. הסטודנטיות קבלו השראה להמשך דרכן הלימודית וההתנסותית