פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
נווה הדסה  בית הספר "נווה הדסה" נבחר כמוסד חינוך מצטיין נווה הדסה 

בית הספר בכפר הנוער "נווה הדסה" נבחר כמוסד חינוך מצטיין מטעם המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך 

נווה הדסה 

מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך, אילנה נולמן, ויו"ר ועדת פרס החינוך במינהל, יעל הורוביץ, הודיעו היום לאביחי יפת, מנהל בית הספר בכפר הנוער הציוני "נווה הדסה" שבמועצה האזורית חוף השרון, כי הוא נבחר כבית ספר מצטיין של המינהל לשנת תשפ"ב.

"בית הספר נמנה על ארבעת האחוזים העליונים של מוסדות החינוך המצטיינים במינהל", אמרה נולמן, "הבחירה בבית ספרכם מעידה על מעשה חינוכי מיטבי ומשובח, על מצוינות פדגוגית, ערכית וחברתית, ועל תרבות ארגונית ראויה וצוותי ניהול וחינוך מסורים ומקצועיים. אנו גאים בכם".
מנהל בית הספר, אביחי יפת, ומנהל כפר הנוער נחום רינצלר, קיבלו את ההודעה בהתרגשות ואמרו: "בית הספר וצוות הכפר גאים לקבל את פרס החינוך של המינהל על חינוך ערכי וחדשני שאנחנו מעניק לכל תלמידה ותלמיד, לרבות עולים חדשים, כדי שהם יגיעו הכי רחוק שהם יכולים בחברה הישראלית - בשירות משמעותי בצה"ל, באקדמיה, בתעסוקה, ולחיים של משמעות".

מוסדות החינוך נבחרו לאחר תהליך מעמיק של המלצות וסיורים שערכה ועדת הפרס, בראשות יעל הורוביץ וחבריה: המפקחים שלמה יעקובסון, ג'ודי סגל, ענת זמל, מירב טל, ומנהלת אגף חינוך בעמק חפר, ירונה פוליטי, כנציגת המועצות האזוריות.
בין הקריטריונים שנבחנו: למידה והערכה, הכלה והשתלבות, מעורבות חברתית-קהילתית, אקלים חברתי, הנחלת ערכי מדינת ישראל.