פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום עצמי רחפנים בתיכון אמית בר אילן צילום עצמי

תכנית לימודים מיוחדת בתחום הסטארט אפ בתיכון אמית בר אילן נתניה, במסגרתה התלמידים יכירו טכנולוגיות מתקדמות בתחומים שונים

צילום עצמי 

תכנית לימודים מיוחדת בתחום הסטארט אפ בתיכון אמית בר אילן נתניה, במסגרתה התלמידים השותפים לפרוייקט האקו סיסטם של רשת אמית ילמדו מחוץ לכיתה, בעולם האמיתי, יזמות וטכנולוגיה.

השבוע ביקרו התלמידים בחברת moona והתנסו בבניית רחפנים, בסימולטורים ובהטסת רחפנים. מדובר בחלק מסדרת מפגשים שבהם יכירו התלמידים טכנולוגיות מתקדמות ושימושים שלהן בימינו במטרה לעזור להם להוציא לפועל יזמות משלהם.
הלמידה של התלמידים במגמת פיזיקה בשכבות י-יא מתקיימת החל מהשנה בשילוב ביקורים בבית החולים שניידר, על מנת להתחבר לצרכים נוכחיים של עולם הרפואה, ובמעבדות מונא בפארק אפק, על מנת להיחשף לדרכי פיתוח ויישום פתרונות.
בשלב הראשון, התלמידים פירקו רחפנים, מתוך מטרה ללמוד על כל החלקים השונים שמרכיבים רחפן. מחקרים מוכיחים שניתן ללמוד יותר מפירוק של מוצר מאשר מבנייתו, וכך למדו התלמידים על החלקים השונים שפירקו: הרגליים, הכנפיים, המנועים ועוד.
נועם אביצרור תלמיד כיתה י''א "הביקור היה מסקרן ולימד אותי הרבה דברים חדשים והרבה עולמות של תוכן שלא הכרתי. לקחתי חלק פעיל בהרכבת הרחפנים, וראינו את החומר מהם עשויים ולחומרה שלהם. המפגש הזה העשיר אצלי את הידע והתנסות בתחומי עבודה חדשים. ובעיקר עוזר למחשבות לאן ארצה לפנות בעתיד לאחר התיכון".
אלי ניסנהולץ, מנהל בית החינוך אמית בר אילן נתניה "הגדרות המקיפות את בית הספר נועדו לייצר בטחון, אך למעשה מנציחות את הפער הקיים בין עולם בית הספר לעולם האמיתי. תוכנית האקוסיסטם בכלל, האקו - יזמות והאקו - רפואה בפרט נועדו להסיר את המחיצות, ולחבר את התלמידים לעולם האמיתי".