פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מיה ברקן מיה בת ה-5.5 הפכה לרופאה ליום אחד מיה ברקן

מיה ברקן (5.5) מאבן יהודה בתהליכי החלמה מתקדמים ממחלה קשה. במהלך תקופת מחלתה, פגשה מיה צוותי רפואה רבים באמבולנסים של מגן דוד אדום ובבתי החולים וחלמה להיות כמותם ולהפוך לרופאה 

מיה ברקן בתוך האמבולנס

קבוצת אמן יזמה שת"פ מיוחד וחברה לעמותת Make-A-Wish ואמבולנס המשאלות של מד"א, שיחד הגשימו למיה את החלום ויצרו יום מיוחד שכולו למענה.

הפרויקט החל כשלימור סומך, מנהלת רכש ורווחה וגילי חלימי, מנהלת משא"ב מקבוצת אמן ביקשו לעשות טוב וחיפשו את הדרך הטובה ביותר. השתיים חברו לעמותת Make-A-Wish שהציעה את סיפורה המרגש של מיה. הן פנו למד"א ובעזרת אמבולנס המשאלות של הארגון ויחד עם הגופים הגשמת החלום יצאה לדרך.
ניידת טיפול נמרץ הגיעה לפתח ביתה של מיה ובתוכה המתינו נציגי הארגונים, פראמדיקית מד"א אוריאן לוקץ וחובש בכיר במד"א אביהו גרסגרין. מיה הנרגשת קפצה אל הרכב, למדה על האמבולנס, קיבלה חלוק לבן ותג שם ועברה הכשרה רפואית מזורזת.

פעילות קהילתית - מיה בת ה-5.5 הפכה לרופאה ליום אחד

מיה ברקן בתוך האמבולנס

דקות לאחר הסמכתה כרופאה, התקבלה קריאה ראשונה ברשת הקשר ומיה הוקפצה "להציל חיים" ברחבי אבן יהודה. לאחר המקרה הראשון המוצלח, הוקפצה מיה לשני מקרים נוספים שבסופם - חיכתה לה הפתעה נוספת. ילדי הגן של מיה, אותם לא פגשה תקופה ארוכה בשל ההתמודדות עם מחלתה, חיכו לה בגלידרייה המקומית והעניקו לה מתנות והרבה אהבה. בנוסף, רשת "פיצה האט" תרמה מגשי פיצה לאירוע, 

הגשמת המשאלה יצאה לפועל גם הודות ולמנכ"ל קבוצת אמן, בן פסטרנק, שרתם את עובדי הקבוצה למשימה והקצה תקציב לפעילויות ולעובדות הקבוצה מירית גולדרינג-בוימשטיין, שגיא סורינו, שובל גיספן, עדי קדוש ואסתי נחמיאס.

ד"ר מיה ברקן בת ה-5.5 אמרה בהתרגשות שהיא שמחה לטפל בכל מי שזקוק לעזרה והוריה לימור ורועי הודו לכל מי שלקח חלק וסייע בהגשמת המשאלה.

דניס בר אהרון מייסדת ומנכ''לית עמותת Make-A-Wish: "אני מתרגשת כל פעם מחדש לראות שיש כל כך הרבה אנשים טובים שרוצים לתרום וחברות כמו קבוצת אמן שמתגייסות לעשות טוב עבור הילדים של Make -A-Wish"

לימור סומך, מנהלת רכש ורווחה בקבוצת אמן: "שמחנו להיות שותפים בהגשמת משאלתה של מיה להיות רופאה ולארח את חבריה בגלידריה (המאכל האהוב עליה) אני גאה בעובדי קבוצת אמן שנרתמו ולקחו חלק בפעילות החשובה הזו"

אוריאן לוקץ, פראמדיקית מד"א: "מיה ילדה מדהימה שסיפקה לנו אושר ענק. החוויה הייתה יוצאת דופן גם עבורנו והעניקה לנו סיפוק גדול ואופטימיות. מיה מלאה בשמחת חיים ואהבה ורק מחפשת לעזור לאחר ולהושיט יד, למרות גילה הצעיר. זה נגע בלבבות של כולנו ואנו מאחלים לה המון בריאות ומזמינים אותה, בעוד מספר שנים, להצטרף אלינו ולהציל חיים במד"א".