פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תנועת נוער דור לדור תנועת נוער חדשה הגיעה לנתניה תנועת נוער דור לדור

תנועת הנוער החדשה בישראל "מדור לדור" פתחה החודש סניף חדש בנתניה ומזמינה את בני הנוער וילדי העיר להגיע ולקחת חלק בפעילות הערכית של התנועה

ט

תנועת הנוער "דור לדור, בנתניה 

הפעילויות בתנועת הנוער מבוססות על כבוד, נתינה, אהבת האדם, מנהיגות חברתית, מצוינות ואהבת הארץ. חניכי התנועה עתידים להתנדב עם בני הגיל השלישי בעיר וכך לחזק את הקשר הבין דורי בין הדור הוותיק לדור הישן, להפיג את בדידותם של הקשישים, ובנוסף להעשיר את בני הנוער מניסיונם האישי של בני הגיל השלישי.
במרכז הקהילתי "מדור לדור" בנתניה, שמפעילה עמותת "מדור לדור" ברחוב גולדה מאיר 28
מתקיימות פעילויות נוספות בקרב מבוגרים, ילדים וקשישים לרבות: תכנית הכנה לכיתה אלף מועדונית, חוגי העשרה לילדים, תכנית הכנה לצבא, פעילויות שיא סביב חגים ומועדים ואירועים קהילתיים.
עמותת "מדור לדור" הוקמה לפני למעלה מעשור ופועלת בפריפריה הגיאוגרפית חברתית למגוון אוכלוסיות גיל: ילדים, נוער, צעירים, מבוגרים וקשישים. בנתניה נפתח הסניף בחודש האחרון בתמיכתה של ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר.

קרן איפראימוב, רכזת סניף תנועת הנוער "מדור לדור" בנתניה, מספרת: "בעת שחרורי מהצבא התחלתי להיות פעילה ב"מדור לדור". המקום נתן לי תחושת שייכות, תחושת בית, העשייה למען הנוער היא מדהימה ומטורפת בעיניי. השליחות והמשימה שלשמה אנחנו כאן - לקדם את הנוער לעזור להם להתפתח בתחומים שהם לא יודעים איך לגשת אליהם, היא מוערכת ואני כאן כדי להיות בשבילם ”האחות הגדולה" שמעולם לא הייתה לי. אני קוראת לכל בני הנוער בעיר להצטרף לתנועה שלנו, משפחה אחת גדולה שנקראת תנועת הנוער ״מדור לדור״".