פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
דוקטור מרסלו פוסניק תושבים בנתניה : לתת לכירורג ד"ר פוסניק להמשיך לעבוד דוקטור מרסלו פוסניק

עו"ד ד"ר ניסן שריפי פנה השבוע לשר הבריאות, ניצן הורוביץ, בבקשה כי יפעל לכך ששירותי בריאות כללית ימשיכו להעסיק את הכירורג המומחה ד"ר מרסלו פוסניק, למרות שבקרוב יגיע לגיל הפנסיה

ד"ר מרסלו פוסניק 

ד"ר מרסלו פוסניק, כירורג ותיק בקופת חולים כללית בנתניה התבקש לצאת לפנסיה, זאת למרות מחסור ברופאים כירורגים בקופה ועל אף בקשתו להישאר בתפקידו.  
ד"ר שריפי שמייצג תושבים רבים בנתניה פנה לשר הבריאות בנושא. בין היתר ציין בפניה כי "לאחר כ-32 שנות שירות, בהתקרבו לגיל הפנסיה, דורשת הכללית כעת מד"ר פוסניק כי יפרוש לפנסיה, למרות רצונו העז להמשיך בעבודתו. כל פניותיו של ד"ר פוסניק להנהלת הכללית בענין דנן הושבו ריקם, וזאת בעוד שקיים מחסור חמור ברופאים כירורגים מומחים בארצנו בכלל ובמחוז שרון-שומרון בפרט, עד כדי כך שזמן ההמתנה לבדיקת כירורג הוא למעלה מחודש ימים (!!!) " .
עוד ציין ד"ר שריפי, כי ד"ר מרסלו הינו חבר בקהילת "באר חנה" המונה מאות חברים וחברות, וידוע כאיש נעים הליכות, אדיב וצנוע, וזאת יחד עם היותו רופא כירורג מקצועי לעילא ובעל "ידי זהב" .
הגב' דנה מלטינסקי, המתמחה של ד"ר שריפי, תושבת "עיר ימים" בעצמה, ציינה בפני נתניהנט כי משרד עוה"ד ד"ר שריפי קיבל עשרות פניות של תושבים המבקשים כי ד"ר מרסלו פוסניק ימשיך בתפקידו ככירורג בכיר.