פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
עמותת אחרי "אחרי!" מטפחת מנהיגות צעירה ומעורבות חברתית בקרב חניכיה עמותת אחרי

תנועת "אחרי!" קיימה גם השנה פעילות התנדבותית בבית חולים לניאדו. 90 בני נוער מרחבי הארץ הגיעו ללניאדו, במהלך הביקור התנדבו במחלקות הסיעודיות ובשיפוצים בגינת בית החולים

עמותת "אחרי!" מכינה בני נוער רבים מכל הארץ לקראת השלב המשמעותי בחייהם הגיוס לצבא. 

עמותת אחרי מאמינה כי לכל אחד ואחת היכולת לנהל אורח חיים בריא ולהיות אזרח שווה, תורם ומוביל במדינת ישראל, ללא קשר למקום בו נולד ולסביבה בה גדל.
בעמותה 6,500 בני נוער, 30,000 בוגרים.
"תמיד תפגשו אותם במוקדי התנדבות קהילתיים, תמיד עם חיוך גדול על הפנים ותמיד עם רצון להעניק ולתרום לחברה" מספרת מנכ"לית "אחרי!" בשלוש שנים האחרונות, ענבר הרוש – גיטי.  בנק לאומי הוא השותף האסטרטגי והגדול של העמותה ב-14 השנה האחרונות.

התנועה מקיימת פעילות שוטפת לגילאי 14-25 בשלל פרויקטים בניהם מכינות קדם צבאיות, קומונות של חניכים וחניכות המעוניינים לתרום לחברה לפני גיוסם לצה"ל במהלך שנת שירות, אחת הקומונות פועלת בנתניה.

ההתנדבות ב"לניאדו" הינה מסורת שנמשכת כבר עשר שנים, החניכים פותחים את סמינר ההכנה שלהם לשנת השירות בהתנדבות משמעותית במחלקות הסיעודיות של "לניאדו" ובעבודות אחזקה ושיפוץ של הגינה. גב' מירקה לפלר, אחות ראשית באגף הגריאטרי בלניאדו מספרת כי הקשר בין תנועת "אחרי" ל"לניאדו" התחיל בשנת 2006, כשבנה הגדול רן לפלר הדריך בני נוער מהתנועה ומאז, במשך 10 שנים, מגיעים מדי שנה עשרות חניכים וחניכות להתנדב באגף הגריאטרי ובגינה הטיפולית.

את פני המתנדבים קיבלו היום מנכ"ל לניאדו הרב חיים המרמן, מר מרדכי קירשנבאום מנהל אדמיניסטרטיבי של האגף הסיעודי וגב' אדית ליברמן, המתנדבת הותיקה ביותר בלניאדו.