פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תיסמותק הפנינג תסמוטק פורים שנתי במתנ"ס דורה תיסמותק | צילום: אורן לב
אירוע פורים לילדים עם תסמונת דאון התקיים השבוע במתנ"ס דורה. אחת האמהות "הרבה אנשים טובים מנתניה תרמו לאירוע. רואים את הטוב של עם ישראל וזה מרגש כל פעם מחדש"

אירוע תסמוטק פורים התקיים השבוע במתנ"ס דורה בהתנדבות נוער דורה ומתנדבים רבים נוספים שנרתמו לעזור.

צילום: אורן לב

עמותה תסמוטק הוקמה לפני חמש שנים עבור ילדים עם תסמונת דאון. העמותה הוקמה לפני כחמש שנים ותומכת באמהות שמתבשרות או יולדות ילדים עם תסמונת דאון וכן לשם העלאת המודעות.
אירוע תסמוטק לפורים מתקיים זו השנה השלישית במתנ"ס דורה ביוזמתם של אניטה אלגרסי, פעילה חברתית ושגיא אבודרהם מנהל המתנ"ס, שמארחים בנדיבות את האירוע, אליו מגיעים אליו אנשים מכל הארץ. גיטל סעדה, תושבת דורה, אמא של יהלי, שנולדה עם תסמונת דאון מספרת "המתנ"ס שלנו ועוד הרבה אנשים טובים מנתניה תרמו לאירוע. משנה לשנה האירוע מתרחב ורואים את הטוב של עם ישראל וזה מרגש כל פעם מחדש. זה לא מובן מאליו לראות את אהבת החינם של עם ישראל, להבין שהכל ניתן מתרומות ולראות את החיוך האמיתי של הילדים, אפשר היה להרגיש את השמחה שלהם".

פעילות קהילתית - הפנינג תסמוטק פורים שנתי במתנ"ס דורה

צילום: אורן לב

יפה דינר, פעילה חברתית ואחת ממארגנות האירוע "האירוע התחיל עם מתנפחים שנתרמו על ידי ניר סעדון ויצירה שנתרמה על ידי בנק מרכנתיל דיסקונט ובנק לאומי, בנות מתנ"ס דורה התנדבו לעשות צמות ולהפעיל את פינות היצירה יחד עם עובדי מרכנתיל דיסקונט. הגיע הצלם אורן לב וצלם המגנטים איתן דהרי, מוזיקה, קישוטים, מאפרות והמפעילה אלינור מוסקוביץ' שנרתמת בכל שנה למען הילדים. ראינו את הכרת התודה והחיוך של הילדים והרגשתי שאני זו שהרווחתי מכל האירוע".  דינר מסכמת "השנה הצלחנו להשיג עבור הילדים תרומות יותר מבכל השנים הקודמות, ההפנינג הזה זה האירוע הכיפי היחידי ממנו הילדים נהנים במהלך השנה".