פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אילוסטרציה תמונה: ן רשת פנאי וקהילה מתנ"סים דרום נתניה אפליקציית פנאי חדשה בדרום נתניה אילוסטרציה תמונה: ן רשת פנאי וקהילה מתנ"סים דרום נתניה

המרכזים הקהילתיים בדרום נתניה בשיתוף החברה למתנ"סים ועיריית נתניה, משיקים אפליקציה קהילתית חדשה מסוגה, פיתוח מיוחד למינוף הקשר עם התושבים בעידן העולם הדיגיטלי

מהיום תושבי שכונות דרום העיר נתניה יוכלו לקבל את כל המידע על המתרחש בדרום העיר.

אילוסטרציה תמונה: ן רשת פנאי וקהילה מתנ"סים דרום נתניה

התושבים יוכלו לבצע הרשמה ולקבל הטבות בלעדיות באמצעות אפליקציה חדשנית, המביאה לראשונה את עולם הדיגיטל למרכזים הקהילתיים בדרום נתניה.
לפני כחצי שנה, התחילה עבודת הפיתוח על האפליקציה, אשר כללה מיפוי וניתוח הקהלים השונים בדרום העיר ובחירת המידע המתאים אשר יקל על כל אדם למצוא את תחומי העניין הרלוונטיים לו. 
מרשת המתנ"סים נמסר כי ניתן להוריד את האפליקציה ללא תשלום "מקווים שהאפליקציה תשמש בעתיד גם כפלטפורמה ליוזמות חברתיות וקהילתיות ותסייע בעידוד המעורבות וההתנדבות של התושבים".
מנכ"לית רשת המתנ"סים בדרום נתניה מבית החברה למתנ"סים הארצית, ליאת אריה: "ראינו צורך לתת מקום גם למדיה הקהילתית אשר תחשוף את התושבים להטבות המיוחדות, ללוח האירועים ,לפרויקטים של מעורבות והתנדבות בקהילה, לחוגים החדשים, לסדנאות ולטיולים, לרישום ומידע להורים בצהרונים, לקבלת הודעות אישיות חשובות ממדריכי החוגים ובכלל לכל הפעילויות המגוונות שהמרכזים הקהילתיים מקיימים במהלך השנה.

להורדת האפליקציה באייפון –"דרום נתניה קהילנט" בחנות האפל סטור. 
להורדה באנדרואיד- "רשת פנאי וקהילה" בחנות האפליקציות גוגל פליי.