פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ארוע בריתה של גלית וגבי סייקין יילדו את התינוקת בביתה לאחר שלא הספיקה להגיע לבי"ח ארוע בריתה של גלית וגבי סייקין

צוות מד"א הוזנק לביתם של גלית וגבי סייקין בנורדיה, בזמן שגלית כרעה ללדת. ביום שישי הגיע הצוות לחגוג ביחד עם המשפחה את מסיבת הבריתה של התינוקת

 
ביום שישי צוות מד"א בראשות הפראמדיק נוי עמר, החובשת הבכירה ליאת סמדגה, חובשת רפואת חירום שרון גרין וחובש רפואת חירום עומר פקר הגיעו לאירוע הבריתה של התינוקת אמה, תינוקת אותה יילדו בביתה במושב נורדיה בשרון. צוות מד"א והמשפחה התרגשו מאד מהמפגש העוצמתי. 
לימור אטיאס, דולה, תושבת נורדיה, הוזעקה לבית, הגיעה במהרה וסייעה לגלית בלידה. מספר רגעים לאחר מכן, צוות הניידת טיפול נמרץ ובו הפראמדיקים ישראל דהרי ונוי עמר והמתנדבים עומר פקר ונוי ריידל  נכנסו לבית, בדקו את גלית ועקב מצבה המתקדם, התארגן הצוות לקבל לידה בבית. מיד לאחר הלידה ביצע צוות מד"א בדיקות רפואיות ראשוניות בתינוקת והעביר אותה לגלית ובעלה גבריאל.

גלית, האמא המאושרת של אמה התינוקת סיפרה "כבר בשיחת הטלפון למד"א, החובש במוקד הבין את הסיטואציה הנחה את אחותי ובעלי, שאל שאלות, הרגיע, שלח אמבולנס כמובן וטיפל על הצד הטוב ביותר בצורה אדיבה ומקצועית. הראשונות להגיע לביתה של גלית היו החובשת הבכירה במד"א ליאת סמדג'ה וחובשת רפואת החירום שרון גרין. ברגע שראיתי שהגיע צוות מד"א, נרגעתי ומיד ידעתי שאני בידיים טובות, ועל אחת כמה וכמה כאשר ראיתי את פניהן של ליאת ושרון. פניהן המחייכות, מלאות התושיה, עיניים בעלות בטחון, מרגיעות ואומרות, במילים ואף במבע העיניים, שהכל יהיה בסדר, אנחנו כאן  ואנחנו נטפל בך ונדאג לך. את ליאת אני מכירה מהמושב ומאוד שמחתי לראות שהיא זו שבאה לטפל בי." 
בני הזוג סיכמו את האירוע במכתב תודה שכתבו לצוות "הודות למד"א הייתה לי חווית לידה מדהימה, טובה ובטוחה. לא די בכך שהשרתם עלי תחושת בטחון ומקצועיות ומבחינה רפואית טיפלתם על הצד הטוב ביותר, אלא שהרגשתי שאני באמת חשובה לכם, הרגשתי שכל מטופל מקבל יחס אישי, שאינני עוד יולדת מיני רבות, אינני קריאה נוספת ואין עוד הרבה כמוני. אני בטוחה שכך כל מטופל מרגיש." 
החובשת הבכירה במד"א ליאת סמדג'ה סיפרה בהתרגשות באירוע הבריתה "התינוקת אמה החמודה נולדה ורדרדה ויפיפייה, התרגשנו מאוד וממש היו לנו דמעות בעיניים, זו הייתה זכות עבורי לסייע לגלית ללדת את אמה ואני מאחלת להורים נחת ואושר."