פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בטקס כנפיים של קרמבו כנפיים של קרמבו סניף נתניה חגגו "מסדר כנפיים" בטקס כנפיים של קרמבו

השבוע נערך טקס מסדר כנפיים של פעילי "כנפיים של קרמבו" סניף נתניה "אני מבקש להודות לכל אחת ואחד מכם על הפעילות לאורך כל השנה, על הנתינה האינסופית, על ההתמדה וההקשבה וההתנדבות הזו שממלאת את הלב" אמר סגן ראש העיר אלי דלל שנכח בטקס

בטקס "כנפיים של קרמבו"

ביום שני השבוע חגגו עשרות פעילי תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' מסניף נתניה, את טקס "מסדר הכנפיים" השמיני מאז הקמת הסניף שנערך בבית הספר תמר אריאל בנוכחות משפחות וחברים,. כנהוג בתנועה, במהלך הטקס מוצמד לחולצות המדים של כל הפעילים, סמל החזון של התנועה. הטקס מציין סוף תקופה בה עברו החניכים והחונכים את מערך "מורשת" בנושא הערכים שמובילים את התנועה - אני שייך, אני יכול, אני מוביל, אני חבר, אני אוהב ואני ישראלי. הכנפיים שעל סמלי החזון שחולקו לכולם, מייצגות את מטרת פעילי התנועה לפרוש כנפיים ולהוביל את בשורת השינוי החברתי.

פעילות קהילתית - כנפיים של קרמבו סניף נתניה חגגו "מסדר כנפיים"

סגן ראש העיר אלי דלל וחבר המועצה משה לחובר

בטקס נשא דברים הרב לחובר וסגן ראש העיר אלי דלל, שפנה לפעילי הסניף בהתרגשות ואמר: "אני מבקש להודות לכל אחת ואחד מכם על הפעילות לאורך כל השנה, על הנתינה האינסופית, על ההתמדה וההקשבה וההתנדבות הזו שממלאת את הלב שלכם ושל החניכים המקסימים האלו. יישר כוח גדול והמשך פעילות ענפה."

פעילות קהילתית - כנפיים של קרמבו סניף נתניה חגגו "מסדר כנפיים"

בטקס "כנפיים של קרמבו"

נועה זגורי, רכזת הדרכת חונכויות ובצוות המוביל של הסניף, נשאה דברים על החוויה שלה לגבי המסדר: ״השנה במסגרת התפקיד שלי שכולל אחראיות על שילוב החניכים עם הצרכים המיוחדים בפעילויות, לקחתי את אירוע "מסדר הכנפיים" כהזדמנות למציאת דרכים לשלב גם את החניכים שבדרך. כאלו שפחות מצליחים להסתדר עם מסגרת כזאת, של הצגה, דיבור או משחק מול קהל. לא רציתי לוותר על ההשתתפות שלהם באירוע הזה, שמאוד משמעותי לתנועה, ולכן יחד עם הצוות, חשבנו על דרכים שהחניכים ישתתפו בדרכים שונות – ואמנם הצלחנו לשלב אותם באמצעות משחקים שהם אוהבים בהצגה, נגינה, או אפילו ריצה עם בד במעברי הסצנות. כל דרך שבה הם יכלו לתרום ואפילו מעט.

"מסדר הכנפיים" נועד להציג למשפחות ולחברים שלנו, את הפעילות שלנו ב'כנפיים של קרמבו', שהיא למען שוויון הזדמנויות, שיתוף של כולם והדגשת היכולות של כל אדם. לכן, גם אם מסדר הכנפיים הוא אירוע שבהרכבו מקשה על שיתוף כל הפעילים, אנחנו כתנועה הדוגלת בערכים אלו משנים את ההרכב, למען מימושם בכל סיטואציה, וזה בעיני הקסם שבתנועה.״

את סיום המסדר חתמו הפעילים עם מעגל מוראלים. האהבה, החברות והייחודיות של הסניף הובלטו יחד ברגעים המיוחדים הללו שהיוו הצצה קטנה לעולם היפה שלהם.