פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
יריד תעסוקה בנתניה לא דג ולא חכה – רשת של הזדמנויות יריד תעסוקה בנתניה

יריד תעסוקה והזדמנויות יושק בשני הקרוב בכיכר העצמאות בנתניה ויציע דרכים רבות לכל דורש להשתלב בעולם התעסוקה. רותי גור, ראש מנהל הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה: "היריד הינו ביטוי לחזון שלנו בבניית קהילה עצמאית ומגובשת בנתניה"

יריד תעסוקה בנתניה

ביום שני הקרוב, בין השעות 16:00-20:00, יתקיים בכיכר העצמאות בנתניה יריד תעסוקה והזדמנויות יחיד במינו. במסגרת זו, גויסו כמאה מעסיקים, גופים ממשלתיים ועמותות שיציגו עבור תושבי העיר דרכים שונות ומגוונות להשתלב בעולם התעסוקה – החל במשרות פנויות, עבור בחיבור לתהליכים אפשריים דרך שירות התעסוקה ועד טעימות שונות מסדנאות לכתיבת קורות חיים, סטיילינג והכנה לראיונות עבודה.

על היוזמה הברוכה שמיועדת לכל תושבי העיר, מבני נוער ועד גילאי 60 פלוס, אחראית רותי גור, ראש מנהל הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית נתניה, שהפיקה את האירוע בשיתוף מנהלת התעשיות, האגף לרישוי עסקים. "היוזמה הזו היא תוצאה של רצון לחזק את הרשת בין התושבים למעסיקים על מנת לייצר קהילה חזקה וחסונה יותר. הרבה פעמים מה שצריך זה לעשות את החיבורים ואז ההזדמנות נוצרת", אומרת גור. "צפוי הפנינג ענק עם מתחמים לצעירים, חיילים, לשוק החופשי ולגיל השלישי. היריד הינו ביטוי לחזון שלנו בבניית קהילה עצמאית ומגובשת בנתניה. יצירת חיבורים בין התושבים, המגזר העסקי, עמותות ושירותים חברתיים מובילה להזדמנויות אין סופיות".

בעירייה מצפים כי אלפי משתתפים ייענו לאתגר וייטלו חלק ביריד, כאשר קיומו הופץ גם בקרב היישובים בסביבה. האירוע יכלול גם הופעות של הרכבים מוזיקליים מקומיים לצד הופעה של להקת הריקוד "חבצלות". עוד ציינה גור כי המתקשים להשתלב בעולם התעסוקה מוזמנים גם למרכז "הזדמנות" שנפתח לפני כשנה בנתניה תחת הסלוגן "מתקדמים לעבודה" ומאפשר תהליך הכנה עמוק יותר. "התעסוקה הינה מרכיב מהותי עבור כל אדם", היא מסכמת. "המסר העיקרי ביריד הוא שאתה לא מקבל דג ולא חכה, אלא רשת של הזדמנויות".

נפתלי קאיקוב ראש אגף רישוי עסקים בנתניה "אנחנו מקימים את היריד זו השנה השנייה, כאשר השנה היריד מיועד פעם אחת לבעלי עסקים מתוךרצון לסייע לבעלי עסקים למצוא הון אנושי איכותי ומצד שני לסייע לתושבים ולעובדים למצוא מקום עבודה או לשפר את מקום עבודתם והכנסתם וזו הזדמנות גדולה לשני הצדדים".