פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
פעילות במהלך הפגישה עם נציגי הלה"טבים בנתניה "נתניה מחבקת כל אדם ללא קשר לנטיותיו המיניות" פעילות במהלך הפגישה עם נציגי הלה"טבים בנתניה

טלי מולנר ושירי חגואל סיידון נפגשו השבוע עם נציגי ארגוני קהילת הלהט"ב בעיר ודנו בשיתופי פעולה עתידיים – מסיוע ועזרה ועד מודעות והסברה. מולנר: " חשוב לפתוח עם נציגי הקהילה ערוץ הידברות ישיר, לשמוע את הצרכים והבעיות ולתת מענה ופתרונות. כולנו שווים בין שווים"

פעילות במהלך הפגישה עם נציגי הלה"טבים בנתניה

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות בקרב הציבור שקהילת הלהט"ב הינה שוות זכויות לכל אחד ואחת. ועדיין, תמיד יש מקום לשפר ולהגביר את המודעות בנושא. פגישה ברוח זו נערכה ביום ראשון השבוע בגג – מרכז הצעירים של נתניה, בין נציגי ארגוני הקהילה הגאה בעיר למשנה לראש העיר, טלי מולנר וסגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל סיידון. בפגישה עלו על סדר היום מגוון רחב של שיתופי פעולה עתידיים – ממפגש חגיגי בשם "שולחן עגול" בלשכת ראש העירייה לציון חודש הגאווה, עבור באירועים למען הקהילה ופעילויות משותפות של ארגוני הלהט"ב וארגון הצעירים וכלה בפגישה נוספת מול מנהל החינוך במטרה לקדם הסברה ומודעות לבני הנוער של קהילת הלהט"ב ולצרכיהם בבתי הספר בעיר.

"הייתה פגישה מאוד חמה ולבבית והוחלט על מספר דרכי פעולה", מספרת מולנר. "עלו בעיות של הצקות לנוער גאה ומתברר שיש מורים שלא יודעים להתמודד, לזהות את הנוער הגאה ולהושיט לו יד, הכוונה וייעוץ. לכן סיכמנו שנקיים מפגשים עם מנהל החינוך והמנהלים כדי להכניס את אלמנט ההסברה לתוך בתי הספר. חשוב שגם בתיכונים ובחטיבות הביניים תהיה הפונקציה שתדע לסייע ולעזור כשצריך".

פעילות קהילתית - "נתניה מחבקת כל אדם ללא קשר לנטיותיו המיניות"

פגישה עם נציגי הלה"טבים בנתניה

על יחסה המיוחד לקהילה הוסיפה מולנר: "מאוד התחברתי לחברי הקהילה עוד בתקופת הבחירות ואחד מהם התמודד יחד איתי. בשני הכובעים שלי כיו"ר הוועדה לקידום מעמד הילד והממונה על הרווחה, חשוב לי מאוד לשתף פעולה עם קהילת הלהט"ב, לפתוח עם נציגיה ערוץ הידברות ישיר, לשמוע את הצרכים והבעיות ולתת מענה ופתרונות. החיבור בין הקהילה לצעירים הוא נכון וטבעי וחשוב לי שיבינו שנתניה מחבקת כל אדם ללא קשר לנטיותיו המיניות. כולנו שווים בין שווים".