פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה: עיריית נתניה סגן נ' מעמק חפר סיים קורס טיס תמונה: עיריית נתניה

בטקס "מסדר כנפיים" לבוגרי קורס הטיס מחזור 178 סיים סרן נ' בטקס שתקיים בסימן 50 שנים למלחמת ההתשה "לא חשבתי שאעבור את הגיבוש ואת שאר השלבים בקורס" אמר

הטקס התקיים במעמד ראש הממשלה ושר הבטחון, בנימין נתניהו, ראש המטה הכללי, רב- אלוף אביב כוכבי, ומפקד חיל- האוויר, אלוף עמיקם נורקין.

סרן נ' שסיים את הקורס גדל ולמד בישוב קהילתי בעמק חפר אך נולד בניו יורק ועלה לארץ בגיל 5 היות והוריו עבדו בארה"ב, הוא למד בתיכון במועצה אזורית עמק חפר והרחיב פיזיקה ורובוטיקה ואף היה בבני המושבים מכיתה ד' עד י' ובכיתה י' החל להדריך קבוצות שונות וכן היה מרכז שכבת ההדרכה. בין תחביביו לשחק טניס ולטייל בארץ.

נ' עשה שנת שירות מטעם תנועת בני המושבים, במהלכה היו אחראיים להפעיל את סניף התנועה. "כחלק משנת השירות טיילנו הרבה בארץ, הדרכנו נוער במגוון מושבי המועצה" אמר נ'.
תמיד רצה להיות צוות אוויר, כבר מגיל קטן חלם על כך ומשפחתו היא משפחת חיל האוויר גם כן. אביו היה טייס ולכן היה מחובר מאוד לעולם התעופה. נ' חשב דווקא שיעשה שירות בחיל המודיעין והוא התמיין לכמה תפקידים שונים ובו זמנית הוא התקבל לקורס טיס והתגלגל שלב אחר שלב. "לא חשבתי שאעבור את הגיבוש ואת שאר השלבים בקורס, עם הזמן נהניתי יותר ויותר."
נ' עבר צ'ק קרב והיה בראשוני קרב אך לבסוף החליטו להסב אותו לטייס תובלה.
למפגש של מפקד חיל האוויר עם דמויות משפיעות הגיעה המחנכת שלו מכיתה י'-יב'. נ' מספר שהוא בקשר מאוד טוב עמה: "אני בן אדם ציני עם הרבה חוש הומור ולכן לא הסתדרתי עם הרבה מורים והיא קלטה אותי מהרגע הראשון והייתה שם בשבילי."