פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ארוחת חג עם שורדי השואה בנתניה "אורחי הכבוד" – אירוע חג לשורדי שואה בנתניה ארוחת חג עם שורדי השואה בנתניה

ביום ראשון נערך בנתניה אירוע חגיגי ומרגש - סעודת חג לשורדי השואה בלאונג' בר Rythm Social

ארוחת חג עם שורדי השואה בנתניה

ביום ראשון נערך אירוע חגיגי של המיזם "אורחי הכבוד" – סעודת חג ל-70 שורדי שואה בנתניה בלאונג' בר Rythm Social. האירוע נעשה בשיתוף ארגון קפה אירופה הפועל למען שורדי שואה ובהשתתפות 20 מתנדבים שהגיעו לסייע באירוע ובהסעותיהם של השורדים.

מייסד המיזם, היזם העסקי והחברתי אלעד שושן ובוגר תוכנית שגרירי רוטשילד אמר לנתניה נט

"האירוע של 'אורחי הכבוד' בנתניה היה מוצלח ומהנה בדומה לאירועים הקודמים שכבר התרחשו. השורדים שהגיעו היו נרגשים מאוד והודו לכל מי שתרם ועזר לקיום הערב. הם בעיקר היו נרגשים מהמקום שאירח את האירוע, הבר Rhythm Social שאחרת הם לא היו מגיעים אליו. אני מקווה שנוכל להמשיך ולבסס מסורת של סעודות חג בנתניה גם בעתיד."

פעילות קהילתית - "אורחי הכבוד" – אירוע חג לשורדי שואה בנתניה

מייסד המיזם אלעד שושן עם שורדי השואה

עוד הוסיף שושן "מעבר למענה המשמעותי שהסעודות והאירועים של "אורחי הכבוד" מעניקים לשורדי השואה, מדובר בפלטפורמה ייחודית גם למי שמחפשים איך להתנדב ולא יודעים איך ומאיפה להתחיל. מתנדבים רבים רוצים לתת מעצמם ולא יודעים איפה להתנדב, איך להתחיל ולעיתים גם חוששים מההתחייבות. זו התנדבות לא מחייבת שיכולה לצמוח להרבה מעבר. המפגש שובר את שגרת היום ומפיג את בדידותם של חלק מהשורדים וכך מתאפשרות הכרויות וקשרים בין מתנדבים לשורדי שואה שיכולים להתפתח בהתאם לצרכים וליכולות של כל אחד מהצדדים, החל מקשר טלפוני ועד למפגשים קבועים, ליווי וקשרי חברות של ממש."