פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ויצו וקבוצת סלקום נרתמת למען נשים נפגעות אלימות ויצו וקבוצת סלקום נרתמות למען נשים נפגעות אלימות ויצו וקבוצת סלקום נרתמת למען נשים נפגעות אלימות

כחלק מקמפיין ויצו להעלאת המודעות לתופעת האלימות הטכנולוגית שמגבירה שליטה ופגיעה בנשים - יעבירו נציגי חברת סלקום הדרכות במקלטים לנשים מוכות 

במסגרת ההדרכות במקלטים לנשים מוכות ברחבי הארץ, יעביו נשים הדרכות על שימוש בטוח בטלפון הסלולרי. בין היתר כיצד לשלוט בהגדרות הפרטיות של מכשירן, שליטה במסירת מידע, שליטה באפליקציות חושפות מיקום וכיו"ב.

סך הכול צפויות לעבור את ההדרכה כ 800 נשים השוהות במקלטים בימים אלו, חלקן עם ילדיהן, במהלך החודש הקרוב.

אלימות טכנולוגית היא זירה חדשה שנולדה בשנים האחרונות, בעקבות העליה ביכולות הטכנולוגיות שמאפשרות שליטה ומעקב באמצעים רבים ומגוונים. לכן בחרה ויצו לשים השנה דגש ביום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים על נושא האלימות הטכנולוגית ולעורר מודעות לתופעה, לסימני האזהרה שלה ולדרכים להתמודד איתה, הן בקרב ציבור הנשים והן בקרב קובעי המדיניות.
שרון עמית, סמנכ"ל משאבי אנוש קבוצת סלקום "נושא המאבק באלימות נגד נשים הינו אחד הנושאים הבוערים בתרבות הישראלית וחשוב כי יישאר על סדר היום. סלקום שמחה להירתם למען הסברה וסיוע לנשים נפגעות אלימות, אני מאמינה, כי ידע הוא כוח ועל כן חשוב היה לנו להעביר לאותן נשים את ההדרכות להתנהלות בטוחה עם המכשיר הנייד על מנת לחזקן ולסייע להן בהתמודדות היום יומית".

רבקה נוימן, מנהלת האגף לקידום מעמד האישה בויצו ישראל "הטכנולוגיה המודרנית מעניקה לבן הזוג האלים מגוון הולך ומתרחב של דרכים לעקוב, לבודד, להתעלל ולשלוט בנשים באמצעות שימוש בכלים יומיומיים ובהשקעה מצומצמת של משאבים. כמעט ללא מאמץ הם יכולים להשיג גישה למכשירים האישיים, לחשבונות המקוונים של האישה ואפילו לצעצועים ולמכשירים של הילדים, כגון אייפד, אקס בוקס ופלייסטיישן. אנו מודות לסלקום על הירתמותה למהלך ועל היוזמה להעברת ההדרכות במקלטים. ככל שנשים תהיינה מודעות יותר לאפשרויות למעקב אחריהן, כך הן תוכלנה לשלוט באמצעי המדיה והתקשרות שברשותן באמצעותם הן נשלטות מרחוק ומאוימות 24/7".