פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: מעוף  סיור לקידום עסקים באזור התעשייה נתניה צילום: מעוף

בשבוע שעבר התקיים סיור בקרב העסקים באזור התעשייה הישן של נתניה, כחלק מפרויקט משותף לקידום העסקים בעיר

צילום: מעוף 

במסגרת שיתוף פעולה של 'מעוף נתניה' ועיריית נתניה נפגשו מנהלת מעוף נתניה ומנהלי האגף לרישוי עסקים ואגף פיתוח עסקי בעיריית נתניה, עם בעלי העסקים הקטנים והבינוניים באזור התעשייה, שמעו מפיהם על צרכיהם ועל האתגרים עמם הם מתמודדים, תוך מתן מענה יעיל וזריז, במטרה לסייע ולקדם את העסקים, באמצעות שירותי כלל הגופים. סיור זה יתקיים אחד לחודש ע"י נציגי העירייה ומעוף, כחלק מהעשייה המשותפת לטובת קידום העסקים בעיר.

אילנה בנר, מנהלת מעוף נתניה וצפון השרון: "לסיור שטח בין העסקים קיימת חשיבות עצומה בחשיפת שירותי 'מעוף' לקהל המקומי. אנחנו שמחים להכיר את בעלי העסקים ולשמוע על הדרישות העולות מהשטח. חשוב לנו לטפל ולקדם את העסקים באופן מקצועי ואישי. צוות היועצים העסקיים של מעוף, עומד לרשות העסקים במגוון תחומים: שיווק דיגיטלי, ליווי בגיוס מימון, ייעוץ פנסיוני ועוד. שיתוף הפעולה בין מעוף לאגף רישוי עסקים והאגף פיתוח עסקי, מהווה מנוף מקצועי, הלכה למעשה בקידום העסקים וביצירת מרחבים עסקיים פוריים בעיר ואנו מברכים את עיריית נתניה על כך".

נפתלי קאיקוב, מנהל אגף רישוי עסקים בעיריית נתניה: "חשוב לנו לתקשר ישירות עם בעלי העסקים כדי לקדם את הפעילות העסקית ואת המסחר בנתניה".

אירנה ליבשיץ, מנהלת אגף פיתוח עסקי בעיריית נתניה: "סיורי העסקים בשטח היא דרך מצוינת להכיר ולעזור לעסקים מצד אחד, ולאפשר לבעלי העסקים להכיר את הנציגים הרלוונטיים במעוף ובעיריית נתניה שאיתם ניתן לקדם את העסק".

סיורי עסקים נוספים יתקיימו בחודשים דצמבר וינואר. לתיאום פגישות היכרות 072-2217943