פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: טל גרצובסקי  מגן 100 כוכבי יופי לנתניה צילום: טל גרצובסקי

מגן "100 כוכבי יופי" הוענקו לעיריית נתניה על 20 שנות זכיה רצופה ב-5 כוכבי יופי על התפתחות העיר ויופיה של העיר. ראש העיר  מרים פיירברג איכר "הפרס הזה הוא שלכם - היו גאים בו" 

צילום: טל גרצובסקי 

נתניה זכתה ב-"100 כוכבי יופי" במסגרת תחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה" לשנת 2019 מטעם המועצה לישראל יפה. המגן מוענק על 20 שנות זכיה רצופה ב-5 כוכבי יופי. 

בטקס שהתקיים השבוע קיבלה נתניה את המגן היוקרתי במעמד סגן שר הפנים, הח"כ משולם נהרי, יו"ר המועצה לישראל יפה אברהם כץ עוז, ונציגת עיריית נתניה ראש מינהל התפעול, ליזי אורון.

במסגרת תחרות "קריה יפה בישראל יפה", שמטרתה בדיקת חזות העיר וטיפוחה, סיירו שופטי התחרות בשכונות נתניה, באזורי התיירות ומוסדות הציבור.

במסגרת הביקורת, בחנו חברי צוות השיפוט את המרחב היישובי, הכניסות לעיר, השטחים הפתוחים, רצועת החוף, הפארקים והטיילות, מתקני משחקים (בדגש על בטיחות), שירותים ציבוריים, גינון ברחובות, בכיכרות ובאיי התנועה, שכונות המגורים הוותיקות והחדשות, מוסדות העירייה ומבני הציבור בעיר.

עוד בחנו השופטים נושאים הקשורים באיכות הסביבה ובקיימות, לרבות מיחזור בעיר, נגישות ועוד.

ראש העיר, מרים פיירברג איכר "עם כניסתי לתפקיד ראש העיר, לפני כ - 21 שנה, הצבתי לעצמי כיעד להפוך את נתניה לאחת היפות ביותר במדינה. אוצרות הטבע הטבעיות של העיר, חוף הים הנפלא, שמורות הטבע שלה ועוד.. רק חיכו למינוף ולשדרוג. החלטתי כי העיר תיקח חלק בתחרות היופי של ארץ ישראל היפה וכי המערכת העירונית תעשה את המיטב 'להלביש' את העיר במיטב 'מחלצותיה' בכל פינה ופינה. מזה עשרות שנים, שנה אחר שנה, זוכה העיר ב-5 כוכבי יופי, בזכות עובדיה המסורים של העירייה ותושבי העיר. הפרס הזה הוא שלכם - היו גאים בו!".