פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
סגן ומ"מ ראש העיר מעביר סדנה בשבט "בזק" נתניה  אלי דלל העביר סדנת בישול להורי תנועת הצופים סגן ומ"מ ראש העיר מעביר סדנה בשבט "בזק" נתניה

סגן ומ"מ ראש העירייה ואחד ממשתתפי "מאסטר שף", הוזמן על ידי הורי שבט "בזק" להעביר סדנה ייחודית, ובמשך שעתיים וחצי לימד אותם כיצד מכינים סמבוסק וסלט רימונים. "בישול היא אחת האהבות הגדולות שלי", אמר דלל. "כעת יוכלו ההורים לפנק את הילדים במאכלים נוספים"

סגן ומ"מ ראש העיר מעביר סדנה בשבט "בזק" נתניה 

סגן ומ"מ ראש העירייה, אלי דלל, ערך בשבוע שעבר סדנה ייחודית בסגנון קולינרי לכ-30 הורי חניכי שבט הצופים "בזק" בנתניה. דלל, שהוזמן בזכות היותו דמות חינוכית וערכית וכן בזכות העובדה שהשתתף בעונה האחרונה של תכנית ריאליטי הבישול "מאסטר שף", לימד במשך שעתיים וחצי את ההורים את רזי הכנת הסמבוסק וכן את המתכון לסלט הרימונים המיוחד שלו. "קיבלתי ברצון רב ובשמחה את ההזמנה להעביר את סדנת הבישול להורי שבט הצופים "בזק". בישול היא אחת האהבות הגדולות שלי", אמר אלי דלל. "ההורים שיתפו פעולה בצורה מלאה, נהנו מאוד מהפעילות וכעת יוכלו לפנק את ילדיהם במאכלים נוספים".

פעילות קהילתית - אלי דלל העביר סדנת בישול להורי תנועת הצופים

סגן ומ"מ ראש העיר מעביר סדנה בשבט "בזק" נתניה 

רונית שפיגל, ראש שבט "בזק", הוסיפה: "היה ערב מאסטר שף מדהים להורים. הכנו שולחנות, ישבנו כולנו עם כובעים של שף ואלי הגיע מוכן עם בצק שהכין בבית. מעל הכל אלי דלל הוא חבר טוב שצועד איתי יד ביד לאורך הדרך. מילה שלו שווה זהב ואם הבטיח משהו, ברור לכולם שיקיים. איש שכולו לב ואני מאחלת לו רק הצלחה".