פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה: אורט ישראל תלמידי רשת אורט בפעילות מיוחדת לרגל יום המילה הטובה תמונה: אורט ישראל

יום המילה הטובה בנתניה צוין אתמול ברשת אורט בפעילות מיוחדת של התלמידים

תמונה: אורט ישראל

תלמידי רשת אורט מבתי הספר גוטמן, יד לבוביץ ושטקליס בנתניה יצאו אתמול (שלישי) למגוון פעילויות בסימן יום המילה הטובה.

תלמידי אורט גוטמן יצאו לפעילות ניווט בשמורת האירוסים אשר מהווה יום שיא לתהליך שבו מש"צים בוגרים מגרעין אורט גוטמן נתניה, הובילו והדריכו מש"צים ביסודות הניווט.
תלמידי אורט שטקליס החתימו אזרחים על אמנה "לא לבריוניות ברשת", הוקירו את פועלם של השוטרים, צוותי רפואה בבית החולים לניאדו ועובדים ומתנדבים ביד שרה.
תלמידי אורט ליבוביץ, חילקו אגרות מילה טובה בשוק ובתחנת הרכבת לעובדים ולנוסעים.
תלמידי מגמת הערבית באורט ליבוביץ קיימו פעילות שיא בביקור בבית הגפן ושכונת ואדי ניס- נאס בסימן "יום המילה הטובה" , במסגרתו עברו סדנת שיח מכבד בערבית מדוברת, סיירו בשכונת ואדי ניסנאס ותירגלו את כללי השיח עם תושבי השכונה במהלך הסיור בואדי, שמהווה מודל לדו - קיום, בו גרים ביחסי שכנות טובה יהודים, נוצרים ומוסלמים.

התלמידה טלי קוגן, תלמידת כיתה ט' מאורט גוטמן "אני רכזת גרעין נתניה מתנועת נוער המשצים וחלק מהערכים והידע שמועבר במשצים זה הניווט, החלטנו לשלב את יום המילה הטובה עם פעילות ניווט תחרותית שתעביר את הערכים ואת החשיבות של המילה הטובה. התגייסתי כי זה חשוב שהנוער של ישראל יעביר טוב. היום כל המש"צים של נתניה מנוטים בשמורה והדגש הוא על הערכים של יום המילה הטובה, המשצים יגעו לתחנות ובהם יעשו פעילות שקשורה ליום המילה הטובה".

המיזם, שהתחיל כקמפיין של תלמידי רשת "אורט ישראל" הלוקחים חלק בפרויקט 'שומרי מסך' ללקיחת אחריות על השיח ברשת ומחוצה לה, הפך ליום לאומי. 

פעילות קהילתית - תלמידי רשת אורט בפעילות מיוחדת לרגל יום המילה הטובה

תמונה: אורט ישראל

אירועי "יום המילה הטובה" התקיימו בלמעלה מ-230 מוסדות ובתי ספר עם כמאה אלף תלמידים, ואף יצאו לקהילה שמחוץ - בתחנות הרכבת, בבתי האבות, במרכזי יום, בבניין העירייה ועוד. 

צביקה פלג, מנכ"ל רשת אורט ישראל: "יום המילה הטובה שהתחיל מיוזמה של תלמידים החל להתבסס כיום לאומי אליו מצטרפים אנשי ציבור, פוליטיקאים, רשויות, חברות וארגונים, הורים, מורים ומנהלים, שלצד כמאה אלף התלמידים שלנו ברחבי הארץ – מצליחים להרחיב את מעגלי ההשפעה במהותו ותוכנו של היום הזה. ביום המילה הטובה אנחנו עוצרים כדי ליבחון איך ניתן לקרב, להבין לכבד לסלוח כי זו החוזקה ושורשיו של עם ישראל עלינו לדעת ליבנות גשרים לסגל את היכולות להאזין למגוון הדעות וגם לדעת כאשר לא מסכימים לכבד. מי ייתן והימים הבאים יהיו ימים של מילים טובות עם הרבה אהבת חינם אני קורא לציבור לקחת חלק ביוזמה וכך נצליח ליבנות במשותף חברה ערכית, מכבדת ובריאה יותר"

פעילות קהילתית - תלמידי רשת אורט בפעילות מיוחדת לרגל יום המילה הטובה

תמונה: אורט ישראל