פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בני סאסי עם בנו והחובש שהציל את חייו החובש הופתע לגלות: האיש שהציל הוא אביו של חברו הטוב בני סאסי עם בנו והחובש שהציל את חייו

בני סאסי מנתניה התמוטט ביום שישי בבית כנסת לאחר שלקה בליבו. החובש שהציל את חייו לא שם לב שמדובר באביו של חברו הטוב

בני סאסי עם בנו והחובש שהציל את חייו

ביום שישי בערב, לפני שבועיים, התמוטט בני סאסי (68) מנתניה לאחר שלקה בליבו בפתח בית הכנסת בו הוא מתפלל. חובש איחוד הצלה, שלומי גבאי, ששהה באותה עת בסמיכות למקום, הוזנק אליו והחל בפעולות החייאה שבסופן חזר ליבו של סאסי לפעום והוא פונה לבית החולים בניידת טיפול נמרץ. ביום ראשון שעבר, הגיע גבאי לבית החולים לניאדו והחליט לבדוק האם האיש שהציל התאושש וחזר להכרה. להפתעתו, גילה כי על יד המטופל שכבר הספיק להתאושש, יושב, גיא סאסי, חברו הקרוב.

"בזמן ההחייאה לא זיהיתי במי מדובר", משחזר גבאי. "כשנכנסתי לחדר בו בני מאושפז וראיתי את גיא, שאלתי אותו: 'מה אתה עושה פה?' והוא ענה לי: 'מה זאת אומרת? זה אבא שלי'". סאסי הבן מוסיף בהתרגשות: "אני ושלומי חברים טובים כבר שני עשורים. ידעתי שהוא מתנדב ועושה הרבה טוב, אבל כששמעתי מה קרה לאבא שלי, לא דמיינתי שאחד מהאנשים שהצילו אותו היה שלומי. היום, כשאבא שלי חזר אלינו ומתאושש במהירות בזכות הטיפול המהיר שקיבל, אני מעריך את הפעילות של איחוד הצלה ושל שלומי אפילו עוד יותר. הוא הציל משפחה שלמה כי הוא החזיר לנו את אבא שלנו".