פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שקי מזון חולקו למאות משפחות בנתניה למען האוכלוסייה האתיופית: שקי מזון חולקו למאות משפחות בנתניה שקי מזון חולקו למאות משפחות בנתניה

חבר המועצה אמיה טגה, פנה בסיוע אלי דלל לעמותת "ישראלים נגד גזענות", שגייסה תרומה נאה לרכישת טף וגריסים לאוכלוסייה המבוגרת בקהילה האתיופית. מאות משפחות נרגשות קיבלו שקי מזון עד פתח הבית והיוזמה אף הורחבה לרשויות נוספות. טגה: "כולנו עוברים תקופה לא קלה. חשוב לתת דוגמה אישית"

שקי מזון חולקו למאות משפחות בנתניה

לא הרבה יודעים, אבל בזמן שהאוכלוסייה המבוגרת מוגדרת כקבוצת סיכון בשל מגפת הקורונה, עלה חשש שרבים מבני הגיל השלישי בקהילה האתיופית יישארו ללא מזון מותאם לצרכיהם, דבר שעלול להחמיר את מצבם. על מנת לסייע להם, יזם חבר מועצת העיר נתניה, אמיה טגה, פנייה לעו"ד שלומית ברהנו, סמנכ"לית עמותת "ישראלים נגד גזענות". טגה, ששלח מכתב רשמי בנושא בסיוע סגן ומ"מ ראש העיר, אלי דלל, נענה בחיוב ובכך יצא לדרך מבצע רחב היקף שהגיע לשיאו בתחילת השבוע, עם חלוקתם של שקי טף וגריסים, מהם מכינים את המאכלים האתיופיים המסורתיים, למאות משפחות הזקוקות לכך.

"לשמחתי הרבה, עו"ד ברהנו לקחה את הנושא צעד אחד קדימה ודאגה לתרומה יפה, ברמה שלא רק נתניה זכתה לסיוע, אלא עשר רשויות שונות ברחבי הארץ", מספר טגה, שהשתתף בעצמו בחלוקת השקים ל-300 משפחות ברחבי העיר, יחד עם כ-30 מתנדבים. "מגיע כל הכבוד למתנדבים הצעירים שנתנו יד, גם הפיקוח העירוני עזר מאוד, אבל מעל כולם אני מודה לעו"ד שלומית ברהנו ולעמותת "ישראלים נגד גזענות" על התרומה הנדיבה, וכמובן לאלי דלל, שתמיד נרתם לסייע לקהילה ואני מתייעץ איתו המון".

על התגובות שקיבל מהמשפחות הוסיף טגה: " אנשים מעריכים את זה, במיוחד המבוגרים, והניואנסים הקטנים של הוקרת התודה מצדם שהיו מרגשים מאוד. כולנו עוברים תקופה לא קלה, אבל חשוב מאוד לתת דוגמה אישית. נהניתי מאוד מהזכות לתת יד ולעזור, ואני מקווה שכולנו נחזור למסלול כמה שיותר מהר".