פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מוקירים את המתנדבים גם בזמן קורונה, מוקירים את המתנדבים מוקירים את המתנדבים

יום הוקרה בינלאומי למנהלי התנדבות ברשויות התקיים בשבוע האחרון בנתניה

מוקירים את המתנדבים

מחלקת ההתנדבות העירונית בנתניה הפועלת תחת מינהל הרווחה והשירותים החברתיים נדרשת לגייס, למיין, להכשיר, ללוות, לשמר ולתגמל מתנדבים להכרה על מאמציהם.
על מנת לקדם את תנועת ההתנדבות, לעודד מוטיבציה בקרב מתנדבים ולהבטיח כי כל מתנדב חוה חוויה משמעותית, בעודו מייצר השפעה חברתית אמיתית.

במפגש שהתקיים השבוע התקיים שיח של למידת עמיתים בהשתתפות יוזף, קלרה חן מנהלת אגף רווחה אזורי ומוגבלויות, רחלי שליזנגר מזכירת מחלקת ההתנדבות, מנהלי התנדבות מהוד השרון, רעננה, רכזת מעורבות חברתית של ה"גג" בנתניה, מנהלת תוכנית "זהב בגן" של החברה למתנסים.

במקביל למפגש בנתניה התקיימו מפגשים דומים ברחבי הארץ ומפגשים מקוונים שבהם השתתפו כ- 100 מנהלי התנדבות. את ציון היום יזמה המועצה הישראלית להתנדבות בהובלתה של מימי סימבליסטה מנהלת תחום קהילה והערכות לחירום בשיתוף מחלקת ההתנדבות.

אתי יוזף מנהלת מחלקת התנדבות ושי"ל במינהל הרווחה: "ביום זה הייתה לנו הזדמנות נהדרת לשתף, ללמוד, לחלוק סוגיות וקשיים המאפיינים שנה מאתגרת זו של מציאות משתנה. להרגיש חלק מקהילת מנהלי התנדבות ארצית ולהמשיך לחזק את הלכידות והעשייה החברתית בעיר". 

רותי גור ראש מנהל הרווחה והשירותים החברתיים " זאת הזדמנות נהדרת לציין את מחלקת ההתנדבות שלנו שעושה לילות כימים בסיוע למשפחות חולות ומבודדות, ללקוחות רווחה גיוס משאבים, גיוס והפעלת מתנדבים מתן מענה לפניות תושבים בנושא מיצוי זכויות במסגרת שי"ל ועוד".