פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אירוע השקה של מכון מור בלניאדו מכון מור השיק יחידת CT חדשה בבית החולים לניאדו אירוע השקה של מכון מור בלניאדו

מכשיר CT חדש ומתקדם של חברת סימנס הוצב בבית חולים לניאדו. אלי כהן, מנכ"ל מור "במכון ה-CT חברו שלוש נקודות של מצוינות: צוות מצוין, מכשיר מצוין וקהילה מצוינת"

אירוע השקה של מכון מור בלניאדו

ביום חמישי האחרון הושקה יחידת CT מחודשת שעברה שיפוץ מהיסוד. במסגרת השיפוץ הורחב אזור ההמתנה, הוחלפו עמדות הקבלה וכל חדרי הטכנאים והבדיקות עברו שיפוץ משמעותי. 

בטקס קבע הרב הראשי של נתניה מזוזה של המחוז ויחד גזרו כל השותפים את הסרט חלק מההשקה החגיגית.

האירוע התקיים תחת מגבלות הקורונה בנוכחות מנכ"ל מור מר אלי כהן, הנהלת מור וצוות היחידה, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית ד"ר ארז ליבל והנהלת המחוז, נדב חן מנכ"ל בית החולים לנידאו, חייב רגב מנכ"ל חברת סימנס ישראל וכבוד הרב קלמן מאיר בר שליט"א-הרב הראשי – נתניה. 

אלי כהן, מנכ"ל מור "במכון ה-CT חברו שלוש נקודות של מצוינות: צוות מצוין, מכשיר מצוין וקהילה מצוינת. הצוות של המכון בלניאדו בראשותה של איילת חג'בי וירון לייטנר הם מהצוותים המובילים של מכון מור. מדובר בצוות ותיק ומנוסה שכבר חודש יושב ולומד את הציוד החדש על מנת לתת את השירות המקצועי ביותר והאנושי ביותר. מערכת ה- SOMATOM go.TOP בה התחדש מכון מור לאחרונה הינה מערכת CT חדשה שמשלבת טכנולוגיות מתקדמות הבאות לידי ביטוי הן ביתרונות עבור הנבדק והן ביתרונות עבור המפעיל. בין שלל יכולותיה – ביצוע סריקות סקר ריאה במנות קרינה נמוכות במיוחד עד כדי אלו המשתוות לצילום רנטגן רגיל. מחוז שרון שומרון של הכללית בניהולו של ד"ר ארז ליבל הוא מהמחוזות המובילים בכללית ודואג שהשירותים המתקדמים יהיו נגישים וזמינים והכל בתוך ביה"ח מצוין בניהולו של נדב חן. 

ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית: "אנו גאים בקשר שלנו עם מכון מור שכן מדובר בחברת בת של כללית. חשוב לנו כל שיתוף פעולה עם המכון בבית החולים לניאדו הממוקם באזור המחוז שלנו. המכון נותן מענה לבדיקות עבור מטופלי כללית מנתניה והסביבה, באיכות טובה ובזמינות גבוהה. אנו מברכים את הנהלת מור ועובדי המכון במעמד ההשקה ושמחים על שיתוף הפעולה הקיים ועל חיזוק הקשר בעתיד".

הרב קלמן מאיר בר שליט"א – הרב הראשי של העיר נתניה "אני מברך על פתיחת המכון ובעיקר מאחל כי השימוש בו יהיה לצורך בדיקת סקר ושלילת מחלות, לבריאות הציבור ולטובתו."