פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
נועם מרציאנו גם כשהמחירים בעולם עולים, אצל נועם עדיין "הכול בשקל"

נועם מרציאנו בן 44, בעלים של החנות "הכול בשקל" ברחוב סמילנסקי, הוא בין אנשי העסקים הבודדים שנותרו בעיר, שמתעקשים למכור את מוצריהם בשקל אחד בלבד

בחנות של מרציאנו ניתן למצוא שלל של פריטים דוגמת כלי כתיבה, כלי בית, צעצועים, אביזרי אופנה ומוצרי יומי הולדת. והכול רק בשקל אחד

המחירים הזולים מושכים לחנות של מרציאנו עשרות לקוחות מדי יום, אך לא מדובר כאן ביוזמה עסקית בלבד. "רוב הלקוחות שלי, הם אנשים מיעוטי יכולת", מספר מרציאנו, "עולים חדשים, משפחות מרבות ילדים וקהל חרדי. כל אחד מהם יכול להרשות לעצמו לקנות את המוצרים שהוא צריך ועל הדרך גם לפנק את הילדים שלו בצעצוע או בממתק. חלק גדול מהמוצרים אצלי בחנות אני קונה מהספקים בשקל ולפעמים אפילו יותר יקר מזה. למשל את הארטיקים המצופים, קסטות ומוצרי העדה החרדית אני קונה ביותר ומוכר בשקל.

"נועם הוא אדם מאוד מיוחד", סיפרה בעלת העסק הסמוך. "אני רואה אותו כל יום עובד כמו משוגע מהבוקר עד הלילה, פורק סחורה, עובד על הקופה. הוא תמיד מחייך ללקוחות, לכל אחד אומר מילה טובה ואנשים פשוט אוהבים אותו".

בחודשי הקיץ החנות של מרציאנו הופכת ללהיט אמיתי, בזכות מקרר הגלידות. קסטות, גלידה בכוס, ארטיק שוקו-שוקו וכוס עם ברד צבעוני – הכול בשקל אחד בלבד. גם עליית המחירים הגלובאלית לא משפיעה על מחירי המוצרים בחנותו של מרציאנו.

פעילות קהילתית - גם כשהמחירים בעולם עולים, אצל נועם עדיין "הכול בשקל"

זכרונות מהתקופה של "הכל בדולר"

הקמתי את העסק שלי בשנת 2005", המשיך מרציאנו. "באותה תקופה, היו בנתניה חנויות של "הכול בשני שקלים", "הכול בדולר". עשיתי קצת בירורים אצל הספקים וגיליתי שרוב המוצרים, עולים סביב 50-70 אגורות. ואז עלה הרעיון, למה שאני לא אמכור הכול בשקל? אומנם, ארוויח פחות, אבל זה גם ימשוך הרבה יותר לקוחות. המציאות עלתה על כל הציפיות. מהיום הראשון בו פתחתי את החנות ותליתי את השלט "הכול בשקל", אני לא נח. כבר עשר שנים, לא היה יום, שהחנות שלי הייתה ריקה.