פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ראש העיר מרים פיירברג איכר ושגריר מרוקו עבדל רחים ביוד  מחזירים את התיירים לנתניה ראש העיר מרים פיירברג איכר ושגריר מרוקו עבדל רחים ביוד 

עיריית נתניה והאגודה לעידוד תיירות נערכים ולהגברת התיירות בנתניה. ראש העיר מרים פיירברג איכר " לא בכדי נתניה פכה להיות עיר מוכרת בכל העולם"

ראש העיר מרים פיירברג איכר ושגריר מרוקו עבדל רחים ביוד 

בתום ישיבה שהתקיימה במלון מגדל דוד בנתניה הוחלט על הפקת קמפיין פרסומי לקיץ הקרוב, תכנון אטרקציות לטובת התיירים הלנים בבתי המלון, המשך חשיפת נתניה בפני סוכני תיירות פנים ועוד.

הישיבה התקיימה בהשתתפות יו"ר התאחדות בתי המלון בנתניה, דני רונן, סגן ראש העיר, אפרים בולמש ומנכ"לית האגודה לעידוד תיירות, אולגה לוריא ובה הוחלט לפעול במשותף לקידום תיירות הפנים בנתניה.

במקביל פועלת ראש העיר, מרים פיירברג איכר והאגודה לעידוד תיירות לחיזוק והידוק היחסים הבינלאומיים עם ראשי הערים התאומות לנתניה, עם שגרירים וגורמים משפיעים.

לאחרונה נפגשה ראש העיר עם שגריר מרוקו בישראל, עבדל רחים ביוד וכן עם שגרירי רוסיה, מולדובה ובלרוס במסגרת טכס שאורגן בפלנתניה לציון 60 שנה לטיסתו של האדם הראשון לחלל.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני גאה בקשרים הבינלאומיים שאנו מקיימים לאורך השנים, שלא פסקו גם בתקופת הקורונה. לא בכדי נתניה פכה להיות עיר מוכרת בכל העולם ולא בכדי השגריר הראשון של מרוקו הגיע דווקא לנתניה להיפגש עימי ושגריר איטליה פנה אלי להנציח את ועידת סן רמו כאן, בנתניה."

אפרים בולמש, הממונה על התיירות וקישרי החוץ: "למרות התקופה המאתגרת, הבטחתי למלונאים לעשות כל מאמץ כדי לסייע בהחזרת התיירים לנתניה, לאותם שיאים אליהם הגענו בעבר. מדובר בענף כלכלי מרכזי בעיר שמפרנס אלפי עובדים במלונות , במסעדות, בחנויות , במוניות ובכל הענפים המתפרנסים כיום מתיירות.
"אני חייב לציין לטובה את הרוח האופטימית של מנהלי בתי המלון ואת שיתוף הפעולה ההדוק שיש בין המלונאים והעירייה. אין ספק שנתניה היא הריביירה של ישראל."