פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מנקים את חוף ארגמן | צילום: גדי סיארה  עובדי לוריאל התנדבו במסגרת "יום האזרחות הטובה" מנקים את חוף ארגמן | צילום: גדי סיארה 

מנהלי ועובדי לוריאל יצאו בחמישי להתנדב למען הקהילה, במסגרת "יום האזרחות הטובה" אותו מקיימת החברה זו השנה ה-11 

מנקים את חוף ארגמן | צילום: גדי סיארה 

הפעילות נערכה תחת הכותרת "כולנו אזרחים" עם עובדי מטה החברה בנתניה, ממרכז ההפצה בקיסריה ומהמפעל במגדל העמק, שהקדישו את כל יום העבודה שלהם לטובת התנדבות משמעותית למען הקהילה.

מנהלי ועובדי לוריאל ישראל התפרשו החל משעות הבוקר המוקדמות במוקדים שונים ועסקו בפעילות התנדבותית משמעותית, בשיתוף פעולה עם ארגונים ועמותות המהווים שותפים חברתיים של לוריאל.

בין היתר התקיימה הפעילות בחוף ארגמן בנתניה, לשם הצטרפה השחקנית מגי אזרזר, שגרירת גרנייה בישראל, שסייעה לעובדים בניקוי החוף וסביבתו, בשיתוף עמותת אקואושן הפועלת למען הסביבה הימית והחופית ובפנימיית הילדים "בית אלעזרקי" בנתניה, שם סייעו המתנדבים בשיפוץ ושיפור נראות חדרי הפנימייה והחללים המשותפים,

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל סיכם את היום באירוע מיוחד לעובדים המתנדבים ואמר: "חברה מצליחה נמדדת לא רק בביצועים העסקיים שלה אלא גם באימפקט החברתי החיובי שהיא מייצרת סביבה. אתם, אנשי לוריאל ישראל, הם אלו שעושים את ההבדל, מהווים דוגמא ומובילים שינוי חשוב. אני מודה לכל אחת ואחד מכם על רוח ההתנדבות הלוריאלית וגאה בכם על העשייה החשובה. יום האזרחות הטובה בלוריאל, אליו מצטרפת פעילותנו החברתית לאורך השנה כולה אשר שמה דגש מיוחד על קידום נשים, הוא כבר חלק ממי שאנחנו, חלק בלתי נפרד מחזון החברה ומדרך הפעולה שלנו. אליכם מצטרפים היום עוד עשרות אלפי עובדי לוריאל בכל העולם, שחוברים יחד כדי לחולל אימפקט חברתי משמעותי".