פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: יח"צ נטפים נטפים הקימה גינה קהילתית במועדון גמלאים בנתניה צילום: יח"צ נטפים

חברת נטפים הקימה גינה קהילתית במועדון הגמלאים דוב הוז בנתניה, תרמה והתקינה גם את מערכות ההשקייה, קיר ירוק ושתלה צמחי תבלים וירק 

צילום: יח"צ נטפים 

עובדי חברת נטפים הקימו השבוע  בשיתוף עם עיריית נתניה והקרן לידידות מייסודו של הרב יחיאל אקשטיין ז"ל, גינה קהילתית עבור הקשישים במועדון הגמלאים דב הוז, שבנתניה. מועדון זה שהיה סגור במהלך השנה האחרונה בשל מגפת הקורונה שב לפעול והוא מספק שירותי הזנה ומסגרת ריגשית תומכת לעשרות קשישים.

חברת נטפים, שהיא מובילה עולמית בפתרונות השקיה חכמים, תרמה והקימה גם את מערכות ההשקיה לגינה. עובדי החברה ובראשם מנכ"ל נטפים אמריקה, מייק המן, הקימו במסגרת העבודות קיר ירוק, שתלו בגינת הירק מגוון ירקות וצמחי תבלין, וכן דאגו לגיזום, עיצוב והכנת הגינה לחורף. הגינה נועדה להעשיר את תצרוכת המזון הבריא של הקשישים לצד מסגרת תעסוקה ופנאי לקשישים, רבים מהם נטולי עורף משפחתי, המבלים את מרבית יומם במועדון.

הגר קוסטיאנובסקי, מנהלת אחריות תאגידית בחברת נטפים: "התנדבות בקהילה היא חלק מהזהות של נטפים ומהמחויבות שלנו להשפעה חיובית על העולם. אנחנו גאים לרתום את ההון האנושי הנפלא שלנו לצד הידע והמוצרים של נטפים על מנת לאפשר לקשישים ליהנות מסביבה ירוקה וירקות טריים. זה היה יום מרגש ונפלא לכולנו. נמשיך ללוות את המועדון ואנשיו הנהדרים".

מוניר עוויסאת, מנהל תחום ההתנדבות בנטפים ישראל: "אנחנו בנטפים מאמינים שמעבר לעבודה היומיומית שלנו, יש לשלב גם פרויקטים של תרומה לקהילה. זו היתה התרגשות גדולה לראות את החיוך של הקשישים".

רחלי מולר, מנהלת תכניות "בכבוד ובידידות" ומתנדבים של הקרן לידידות: "הקרן לידידות מברכת על שיתוף הפעולה המתמשך בינה לבין חברת נטפים. שיתוף הפעולה החל לפני כשנה וחצי במהלכו עובדי נטפים לוקחים חלק בהפגת בדידות עבור מוטבי התכנית "בכבוד ובידידות" בשגרה ובימי שיא במהלך השנה".

אלי פיירברג, מנהל מועדונים לגיל הזהב בעיריית נתניה: "אני מודה לעובדי נטפים שהפכו את הגינה ליפה ומטופחת. גם חברי המועדון יצאו מגדרם והצטרפו לעבודת הגינון דבר שלא עשו במשך שנים".