פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה: ארגון ידידים נתניה: תינוק שננעל ברכב חולץ בשלום תמונה: ארגון ידידים

פעוט כבן שנתיים ננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב נחל דולב בנתניה. כונני ידידים חילצו אותה בשלום • 

ט

חילצו פעוט מרכב נעול 

היום (רביעי) בשעות הצהריים התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנתיים, שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב נחל דולב בנתניה.

נריה נהמי, אור סעדה ואסתר אור - כונני סניף נתניה, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוק בשלום וללא גרימת כל נזק לרכב.

נריה מתאר: "הייתי בדרכי הביתה עם בני משפחתי. תוך כדי נסיעה למקום הזעקתי את השיטור העירוני, שהגיעו במהירות וכך הצלחנו לאתר את הרכב במהירות. דגם הרכב מורכב לפתיחה, בשל נעילת ואקום, מה שאילץ אותנו לנסות לשלוף את המפתח מהמובלעת שבין המושבים הקדמיים. אור ואסתר הצטרפו למאמצים וגם האבא הגיע אלינו בריצה. בתוך דקות אחדות פתחנו את הדלתות ומסרנו את התינוק להוריו הדואגים. זהו אירוע שני בפרק זמן קצר, של חילוץ תינוק מרכב נעול, אלא שהפעם הייתי נרגש במיוחד מאחר וילדיי היו נוכחים באירוע וחזו במתרחש, כיצד אביהם נחלץ להציל חיי אדם".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

.

מארגון ידידים נמסר "בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית".