פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
נטלי שירותי רפואה כך למדו חברי הקהילה התומכת בנתניה כיצד להתמודד עם שוד נטלי שירותי רפואה

הודות לשיתוף הפעולה עם השיטור העירוני בנתניה, הגיע שוטר למפגש עם חברי הקהילה התומכת ולימד את האזרחים הוותיקים דרכים בהן הם יכולים להתמודד עם ניסיונות שוד

מפגש עם השיטור העירוני 

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה ההולכת וגוברת של ניסיונות שוד מקשישים. בקהילה התומכת המופעלת על ידי "נטלי שירותי רפואה" בשיתוף המחלקה לאזרח הוותיק ומשפחתו באגף הרווחה בעיריית נתניה, זיהו את הצורך של חברי הקהילה ללמוד כיצד להתמודד עם מצבים בהם מותקפים הקשישים ברחוב או בפתח ביתם והזמינו למפגש שוטר שהסביר מה ניתן לעשות על מנת להימנע מלהגיע למצבים אלו.
״הפעילות הייתה נהדרת ועסקה בדברים היום יומיים שלנו, על מה שעלול לקרות וזה באמת היה מעניין ויכול לקרות וקורה. אני כולי תקווה שלא אצטרך, אבל למדתי דברים שאני יכול לעשות או דברים שאני לא עושה וצריך, ככה שאם במקרה אתקל לפחות אדע להתמודד״ שיתף הרי קליין, בן 82, חבר בקהילה התומכת בנתניה.
הפעילות כללה הדמיית מצבים בהם הקשישים שוהים בביתם ופורצים לביתם וגם מצבים בהם עובר אורח ברחוב תוקף אותם בפתאומיות. השוטר הדגים להם כל מיני פעולות שיסייעו להן לפעול בצורה נכונה תחת לחץ.
"אנו מעניקים לחברי הקהילה שלנו פעילויות מגוונות: הרצאות בנושאים שונים, סדנאות יצירה, טיולים, פעילויות עבור החגים ועוד.
הפעילות עם השיטור הקהילתי הייתה פעילות ייחודית שהעניקה לחברי הקהילה התומכת את הכלים כיצד להתמודד עם התופעה האלימה.
"אני שמחה ומודה שהתאפשר לנו להעניק מידע חשוב ביותר לביטחון חברי הקהילה שלנו" אמרה אורה רוזן הרכזת החברתית של הקהילה. "אני מאחלת להם שלא ישתמשו במה שלמדו אבל טוב לדעת שאנחנו לקחנו חלק קטן בהגנה עליהם". הוסיפה אורה.