פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ראש העיר מרים פיירברג איכר  מלב אל לב - טור אישי ערב פסח תשפ"ב ראש העיר מרים פיירברג איכר 

טור אישי מראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר לכבוד חג הפסח

ראש עייית נתניה מרים פיירברג איכר

"מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?" שאלה זו שנשאלת במהלך הדורות, שנה אחר שנה, מקבלת השנה מענה שטומן בחובו תקווה גדולה: דומה שלראשונה הפכה מגפת הקורונה, אחת המגפות המאיימות שהתפרצו כאן במאת השנים האחרונות, למחלה חולפת.
כאן המקום לחזור ולהודות לצוותי הרפואה, חוקרים ומטפלים, על מסירות הנפש שגילו, על המחויבות הגדולה ועל הצלת החיים וכמובן לעם ישראל בכלל ולציבור בנתניה בפרט, על האכפתיות, המעורבות והערבות ההדדית שגילו.
בכל הזדמנות אני מציינת כי בחיים יש להסתכל על חצי הכוס המלאה. הלקח העיקרי שנדע להפיק מתקופה זו הוא לדעת להעריך יותר את כל מה שיש לנו ולהפנים ששום דבר אינו מובן מאליו וכן עד כמה חשובה המשפחה והיכולת שלנו לתקשר בין בני האדם ולאהוב זה את זה.
גם המלחמה על הבית – אינה צריכה להרפות את ידינו וכמו שנאמר בעבר ומאוד אקטואלי היום: "עם הנצח אינו מפחד מדרך ארוכה". עלינו להמשיך ולעמוד באתגרי הביטחון, לחזק את כושר ההרתעה ולנקוט בכל אמצעי כדי לשמור על ביטחונם של תושבי ישראל. כי אין לנו ארץ אחרת.
חשוב לי לציין כי בימים האחרונים של ההכנות לקראת החג, עיריית נתניה קיימה את מבצע "קמחא דפסחא" ובשיתוף ארגוני התנדבות רבים ובאמצעות מנהל הרווחה ומחלקת ההתנדבות העירונית, גייסה תרומות לרכישת תווי מזון וביגוד, על מנת שכל תושבי נתניה, ללא יוצא מן הכלל, יוכלו לשבת סביב שולחן החג ולקיים את המצווה.
אני מבקשת לאחל לכל תושבי נתניה חג פסח שמח וכשר, חג של התחדשות ופריחה, חג של אחדות, בריאות וחירות הנפש והגוף.
שלכם,
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר