פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שושי איגרא שושי איגרא - סבתא על גלגלים וסירנה שושי איגרא

שושי איגרא, תושבת נתניה, בת 70 מתנדבת במד"א כבר למעלה משני עשורים "זו תחושת סיפוק שאי אפשר להסביר"

שושי איגרא, מתנדבת במד"א מזה 23 שנה בכל שבוע באופן קבוע למשמרות באמבולנסים של מד"א כחובשת בכירה-נהגת אמבולנס וכן לוקחת חלק בפעילויות הומניטריות רבות בהם הדרכת עזרה ראשונה, סיוע לאוכלוסיות חלשות, משמחת ומנגנת לקשישים בבתי אבות וכל זאת בנוסף להיותה סבתא לנכדים. 
את התנדבותה במד"א החלה שושי כשעבדה כמורה לאנגלית בבית הספר בנתניה כשבנה הצעיר החל את התנדבותו כנער בארגון וממנו נדבקה בחיידק מד"א שמאז לא עוזב אותה. גם לאחר פרישתה לגמלאות ממשיכה שושי איגרא להציל חיים ומקפידה להגיע ולהתנדב.
כהערכה על פעילותה רבת השנים נבחרה שושי איגרא כמתנדבת המצטיינת של מרחב שרון במד"א לשנת 2018. 
שושי חגגה בימים אלו יום הולדת 70 וחבריה בתחנת מד"א בנתניה הפתיעו אותה וחגגו לה יום הולדת. 
שושי "מד"א זה בית עבורי ואני שמחה לחגוג פה את יום הולדתי ה- 70. אני מתנדבת במד"א נתניה משנת 1995, במהלך השנים ילדתי תינוקות באמבולנס, אחד מהם שלא אשכח ואני בקשר איתו עד היום יילדתי יחד עם בני בזמן שהתנדב במד"א. אני תמיד אומרת שלא לחינם המילה תרומה והמילה תמורה זה אותו שורש וחילופי מקום. למה? כי יש תמורה לתרומה, זו תחושת סיפוק שאי אפשר להסביר."
 
מנהל מרחב שרון במד"א, יוסי רכאח: "שושי היא דוגמא ומופת להצטיינות, להתנדבות ולרצון לתרום ולהציל חיים מבלי להתייחס לגיל. אני מאחל לשושי עוד שנים רבות של בריאות וכוחות להמשך עשייה ותרומה למען הקהילה. מזל טוב, עד 120!"