פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
כנפיים של קרמבו סניף כנפיים של קרמבו בעמק חפר כנפיים של קרמבו

סניף עמק חפר של "כנפיים של קרמבו" נחנך באירוע "מסדר כנפיים" מרגש במעמד ראשת המועצה, מנכ"לית התנועה, חניכים, מדריכים, חונכים והורים

כנפיים של קרמבו

הסניף האזורי של התנועה בעמק חפר החל לפעול באוקטובר האחרון בקריית החינוך ע"ש בן גוריון (רופין) והוא מונה כיום 80 בני נוער, בהם מדריכים וחניכים. טקס חנוכת הסניף נערך ביד חנה, ובו קיבלו כל החניכים את "אות כפיר" – סיכה הנענדת על חולצת התנועה, על שמו של כפיר קובי, שהיה החניך הראשון בה. בטקס הופיעו החניכים והמדריכים יחדיו.

הקמת הסניף בעמק חפר היא חלק מתפיסה של המועצה, המבקשת לתת לכל נערה ונער מקום ומשמעות בעמק. היא נערכת כחלק מתוכנית "נטעים" המשלבת נערים ונערות עם צרכים מיוחדים בפעילויות השונות של החינוך הבלתי-פורמלי.
לפתיחת סניף התנועה קדם גיוס של בנות ובני נוער מתנדבים מהעמק. בני הנוער בחרו להיות חלק מהקמת הסניף, הובלתו והפעלתו, ובזכותם נוחל הסניף הצלחה רבה, עם מספר חניכים רב מהמצופה.
"אני מאמינה גדולה בהתנדבות, בקהילה ובחיבורים בקהילה. השותפות שלנו עם התנועה המופלאה הזו, כנפיים של קרמבו, יוצרת עשייה יוצאת דופן, ומראה לנוער בעמק שלכולם יש מקום ושכולם שווים בין שווים", אמרה ראשת המועצה, ד"ר גלית שאול, בטקס.
טליה בז'רנו, מנכ"לית "כנפיים של קרמבו", הוסיפה: "נהדר לראות את הרוח 'הקרמבואית' בעמק חפר, עם סניף שהתפתח במהירות רבה ומרשימה. הפעילים בכנפיים של קרמבו יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם. לכן יוצאים מהתנועה הזו צעירים נגישים וטובים יותר".
סיגל שחר, אימא של עידו ואיתי שחר, שיתפה בטקס את תחושותיה כאם לשני חניכי התנועה: "כל יום שני בשבוע, בסניף החדש של כנפיים של קרמבו בעמק חפר, הבנים הנסיכים שלי לובשים חולצת תנועה ועניבה והולכים לפעולה משותפת עם החברים שלהם, בני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים. הם מחברים לבבות, לומדים לחבק את השוני ולראות בו דבר מבורך שיש לתת לו מקום ולאפשר לכל אחד להיות מי שהוא. הבנים מצביעים ברגליים ומחכים בכיליון עיניים לימי שני, ועל אף סדר היום העמוס שלהם, הם לא מוותרים על הפעילות. השינוי שמתחיל בבני הנוער בתנועה 'מדביק' את החברים מבית הספר, המשפחות וכלל הקהילה, וכך נוצרות אדוות של שינוי חברתי שמגיע לכל קצוות הארץ".