פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אילוסטרציה | fotolia  מה השם הכי נפוץ בנתניה? אילוסטרציה | fotolia

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פירסמה את רשימת השמות הפרטיים הנפוצים ביותר לבנים ולבנות לשנת 2018

אילוסטרציה | fotolia

השם הנפוץ ביותר לבנות בשנת 2018 בעיר נתניה נשאר מאיה כמו בשנה שעברה (42 בנות נקראו בשם זה בנתניה) יחד עם השם אדל. מיד אחריו השם אביגיל (40 בנות נקראו אביגיל) אחר כך על פי הסדר, השמות נועה, רומי, טליה, אמה, עלמה, נויה, ליבי, תמר ושירה.

השמות הכי פחות שכיחים לבנות בנתניה הן: עומר, רחל, אביב, הדסה, אלישבע, כרמל, אודל, שילת, ענהאל, יולי, שי לי, שיראל, אורה, פערל, מיילי (5 בנות נקראו בכל אחד מהשמות)

השם הנפוץ ביותר בנתניה לבנים הוא רפאל (61 בנים נקראו בשם רפאל) מיד אחריו השם דוד (47 ילדים נקרא בשם זה בנתניה). את המקום השלישי והרביעי תופסים נועם ואיתן (42 בנים נקראו בכל אחד מהשמות) אחר כך על פי הסדר, השמות אריאל, דניאל, יוסף, לביא, איתי ויהונתן.

השמות הכי פחות שכיחים לבנים בנתניה הם: מרדכי, לני, דור, אביאל, אופק, שלום, דן, אריה, אוראל, נפתלי, כפיר, קורן, (5 בנים נקראו בכל אחד מהשמות).

ברמה הארצית השם הנפוץ ביותר בקרב הבנים היהודים היה דוד (1,447 ילדים נקראו בשם זה ב-2018). אחריו היה השם אריאל שניתן ל-1,323 ילדים שהם 2.0% מהבנים היהודים. השם הנפוץ ביותר בקרב הבנות היהודיות זו השנה השלישית ברציפות היה תמר (1,289 נקראו בשם זה).