פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
יחידת הרחפנים איחוד הצלה - חיים משה רודניצקי & מוישי סגל תיעוד- מפגש מרגש על מנוף בבית אבות בנתניה יחידת הרחפנים איחוד הצלה - חיים משה רודניצקי & מוישי סגל

20 משפחות נפגשו עם יקיריהם השוהים בית האבות הסיעודי "משכנות אחוזת השרון" בנתניה בעזרת מנוף. צפו בסרטון המפגש

מפגש בבית האבות משכנות אחוזת השרון

אחרי כמעט חודשיים שלא התראו דיירי בית האבות הסיעודי "משכנות אחוזת השרון" עם בני משפחתם בשל מגיפת הקורונה, זכו דיירי בית האבות הסיעודיים למפגש מרגש עם בני משפחתם באמצעות מנוף מיוחד שהוזמן על ידי עיריית נתניה עד לגג בית האבות שם הצליחו להתראות, לשוחח והקדישו שיר לבן המשפחה האהוב.

"הבנו את הצורך החשוב ואת הקושי ההדדי, הן של הקשישים והן של המשפחות המרוחקות. לאחר חשיבה במינהל התפעול בניהולה של ליזי אורון, פנינו בעידודה של ראש העיר מרים פיירברג-איכר לחברת מנופים שתסייע לנו בהרמת במה עבורה המשפחות עד לגובה גג בית האבות, באופן בו יוכלו לראות אחד את השני ולשוחח" סיפרה

האופן בו ביקרו המשפחות את דיירי בית האבות התנהל לפי רשימה שהוכנה מראש, כאשר כל משפחה בחרה שיר על פי בקשתה וכשעלה בן המשפחה על במת המנוף לראות את יקירו, נשמע השיר בקול.

מפגש מרגש בבית אבות בנתניה

"היה כ"כ מרגש לראות את זה, הגיעו אחים, ילדים, נכדים ונינים, כל אחד קיבל רמקול והם דיברו ביניהם, זה היה מרגש עד דמעות. אחת הקשישות צעקה לילדיה 'אל תשכחו אותי' ומשפחתה ענתה לה שהם מתגעגעים ויבואו לבקר כאשר הקורונה תיעלם ולא תהיה סכנה. המשפחות הללו לא נפגשו קרוב לחודשיים ואני שמחה שהצלחנו להפגיש בין עשרים משפחות ליקיריהם".