פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
הום share. המחסן הקהילתי שלי נתניה מציגה: חנות צעצועים יד 2 בחינם הום share. המחסן הקהילתי שלי

מחסן עמוס בכל טוב, רכב ממותג לאיסוף צעצועים והמוני ילדים שאוטוטו ייהנו מהם. נתניה חונכת את החנות "הום Share" ובדרך מצאה את החיסון היעיל ביותר לקורונה: ערבות הדדית 

הום share. המחסן הקהילתי שלי 

מיזם ייחודי וראשון מסוגו בנתניה, יצר עבור ילדי העיר חנות צעצועים יד שנייה ללא תשלום. החנות, שתיחנך בשבוע הבא במעמד ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, תיקרא "הום Share", והיא שיתוף פעולה של אגף רובעים ושכונות בעיריית נתניה ומתנ"ס דורה.

מי שאחראית בפועל למיזם היא מנהלת האגף, כנרת מנטין, שדאגה לאיסוף כמות אדירה של צעצועים על ידי רכב ממותג המכונה "אוטוToy ", מקושט בלוגו צבעוני הקורא לאיסוף המשחקים ותרומתם לקהילה. "הילדים רק חיכו שנגיע עם ה-אוטו Toy כדי לרדת למטה ולמסור משחקים וצעצועים", מתגאה מנטין. "תאר לך שאלו משחקים שבכלל אמורים היו להיזרק לזבל. לאחר שקיבלנו את ברכת הדרך מראש העירייה יצאנו לדרך, והמחסן שיהפוך לחנות פשוט מפוצץ בצעצועים. הם אמנם במצב לא חדש, אבל טוב ומכבד את מי שייהנה מהם".

הום share. המחסן הקהילתי שלי 

על הרעיון להקמת החנות מוסיפה מנטין: "הצורך למשחקים נותר כתוצאה מהסגר. כולם מבודדים בבתים עם הילדים שמשוועים למשחקים, מה גם שכל חנויות המשחקים והצעצועים סגורות. ברור שהחנות תפעל על פי הנחיות התו הסגול, ובתקופה מורכבת כזו, מסתמן שנמצא החיסון הכי טוב ויעיל לקורונה: ערבות הדדית. אני קוראת לכולם - תעשו "סדר בסגר" ובואו למלא את החנות שלנו".