פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: רן אליהו הפנינג נגישות של לקוחות אתגר בחוף סירונית צילום: רן אליהו

לקוחות מרכז אתג"ר לאנשים עם מוגבלות פיזית הגיעו לחוף סירונית בעיר. חלקם חלמו כל חייהם לטבול בים, חלקם עושים זאת לעתים נדירות בשל מגבלה פיזית

ט

צילום: רן אליהו 

לקוחות מרכז אתג"ר – מרכז יום חברתי לאנשים עם מוגבלות פיזית המופעל ע"י מנהל רווחה בעיריית נתניה, הגיעו לחוף סירונית בעיר. היום, כמידי שנה חוברים מנהל הרווחה, מנהל החינוך ואגף חופים בעירייה לפעילות ים מונגשת וחווייתית ללקוחות המרכז ובני משפחותיהם. לפעילות הגיעה ראש העיר מרים פיירברג-איכר יחד עם סגניות ראש העיר שירי חגואל וטלי מולנר. 
"אפשר לראות את האושר והשמחה על פניהם של הנכים ובני משפחתם, זהו יום חג עבורם", אומרת מנהל מרכז אתג"ר, אילנית נעים. "בין הלקוחות שלנו שהגיעו לחוף יש אישה שעברה אירוע מוחי והיא מרותקת לכיסא גלגלים שזוהי הפעם הראשונה שהיא מגיעה לחוף הים, ההתרגשות והשמחה על פניה זה משהו שאי אפשר לתאר במילים".

לקוח נוסף שהתרגש במיוחד מהפעילות המונגשת הוא גבר קטוע גפה שכל חייו בילה בים, אך בשנים האחרונות בשל מגבלה פיזית מתקשה להגיע לחוף הים כבעבר.

"בין כל ההתרגשות והגשמת החלום לאוכלוסיית הנכים יש גם ערך עליון סביב האירוע והוא החשוב ביותר - העלאת המודעות הציבורית כלפי האוכלוסייה עם מוגבלויות. כל שנה ביום המיוחד הזה מתאספים סביבנו באי החוף מתעניינים במתרחש ורוצים לעזור, להתנדב, משבחים ומפרגנים על היוזמה המבורכת".