פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מקום בלב נתניה מאירים את הלב ואת נתניה מקום בלב נתניה

את מסיבת החנוכה של מרכז הנוער 'מקום בלב' מבית ou ישראל בחרו החניכים להקדיש לוותיקי העיר, החניכים הגיעו בשירה וריקודים לבית הקשישים והדליקו עמם את נרות החג 

הדלקת נרות מסורתית  

בנר ראשון של חג החנוכה חגגו חניכי מקום בלב נתניה את מסיבת החנוכה המסורתית שלהם. המסיבה התחילה בהדלקת נר משותף. באירוע השתתפו חניכים, בוגרים והצוות.

מיד לאחר מכן התחילה שיחה של בזה נבבה, עיוור מלידה הרץ מרתון וייצג את ישראל באולימפיאדת הנכים, נבבה שיתף את החניכים בסיפורו האישי, על הקשיים שליוו אותו בכל שלב בחייו ועל אף זאת לא ויתר לעצמו והפך לספורטאי אולימפי. 

לאחר מכן נחלקו החניכים לקבוצות, כאשר כל קבוצה לקחה איתה ערכה ובה חנוכייה, נרות ,סופגניות ותאורת חירום ויצאו להאיר את השכונה יחד עם ותיקיי השכונה הקבועים אליהם מגיעים החניכים זו השנה הרביעית.

מנהל מרכז הנוער מקום בלב, דניאל בוזגלו: "יש לנו נוער מדהים שעלינו להתגאות בו. הנערים בחרו לקחת את מסיבת החנוכה ולהפוך אותה לאירוע מדהים של נתינה ואהבה. מדהים ומרגש בכל פעם מחדש לראות את השילוב של החניכים מההווה יחד עם הבוגרים מהעבר בליווי הצוות ההדרכה הנהדר מובילים את כל האירועים האלו בכל פעם מחדש. רוצה להודות במיוחד למוריה טואיטו שתיאמה וארגנה את השיחה של בזה נבבה.