פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ראש העיר מרים פיירברג איכר  ברית ערים תאומות בין נתניה לבין שיאמן שבסין ראש העיר מרים פיירברג איכר 

בשבוע האחרון חתמו מר הואן וואנהוי, ראש העיר שיאמן שבסין המונה כ – 5 מיליון איש עם ראש העיר נתניה, מרים פיירברג- איכר על ברית ערים תאומות. החתימה נעשתה באמצעות ה"זום"

ראש העיר עם הדגל הסיני 

במעמד יתחמת ערים תאומות עם העיר שיאמן נטלו חלק גם קונסול ישראל בגואנז'ו וקונסול סין בתל אביב אשר ברכו על ההסכם וכן המשנה לראש העיר, הממונה על התיירות, אפרים בולמש, מנכ"לית האגודה לעידוד תיירות, אולגה לוריא וכן עדנה שפיצר, האחראית על תחום ערים תאומות.

ראש העיר מרים פיירברג-איכר: "30 שנות קשר בין מדינת ישראל לבין סין עמדו בבסיס המפגש המקוון שהתקיים בינינו לבין שיאמן. יש בין שתי הערים קשרים הדוקים לאורך לא מעט שנים והם מהווים גשר לחילופי משלחות, החלפת דיעות ותמיכה הדדית."

אפרים בולמש: "אני מאוד שמח על כך שסין ביקשה לחתום עם נתניה על ברית ערים תאומות. אני חייב לציין שלפני שפרצה מגפת הקורונה ולפני חתימת ההסכם, הדרכתי בנתניה עשרות משלחות מסין והסברתי להם על חיי הכלכלה והתיירות של העיר ובעקבות אותם מפגשים החליט הממשל הסיני כי העיר שיאמן שהינה עיר ענקית תחתום עם נתניה על ברית ערים תאומות. אני מאמין שלאחר שתסתיים המגפה, יראה הממשל הסיני בנתניה יעד תיירותי והדבר יתרום להתפתחותה הכלכלית של העיר."