פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
זכו בתחרות הבינלאומית "מפתחות הזהב" תלמידי הקונסרבטוריון זכו בתחרות הבינלאומית "מפתחות הזהב" זכו בתחרות הבינלאומית "מפתחות הזהב" | צילום: אולגה רפפורט

גאווה נוספת לתלמידי הקונסרבטוריון העירוני. והפעם- תלמידי הפסנתר זכו בתחרות הבינלאומית "מפתחות הזהב"

התחרות הבינלאומית היוקרתית התקיימה לפני כשבוע במרכז פליציה בלומנטל ביוזמת ארגון צרפתי לקידום מוזיקאים.

במסגרת התחרות השתתפו 25 פסנתרנים מרחבי הארץ, כאשר בראש ועד השופטים הבינלאומי הפסנתרן הצרפתי ג׳ררד הנאסה. את ישראל ייצגו אסיה ימפולסקי וזלקה רובינשטיין.

בין הפסנתרנים שקטפו את המקומות הראשונים בתחרות שניים מתלמידי הקונסרבטוריון העירוני נתניה שלומדים עם מרינה קליוזנר. נגינתו של נתנאל רפופורט לסונטה של י. היידן בסול מג'ור ויצירה מאת ס. רחמנינוב הנקראת "חינניות" זיכתה אותו במקום הראשון בקטגוריית גילאי 10-13. ג׳וליה דורונין זכתה במקום השני בקטגוריה של הופעה קונצרטנטית וניגנה את הפרק הראשון מתוך הסונטה הפתטית של ל.ו. בטהובן, רפסודיה הונגרית מס. 12 מאת פ.ליסט ו-2 קטעים מתוך 5 קטעים לפסנתר מאת פ. בן חיים.

עולם המוסיקה בקונסרבטוריון

הקונסרבטוריון העירוני בנתניה הינו בית ספר מקצועי למקצועות המוסיקה, המעניק חינוך מוסיקלי רחב ומקיף לילדים ולבני נוער בגילאים 4-18. הקונסרבטוריון, הפועל תחת כנפיהם של עיריית נתניה ועמותת היכל התרבות העירוני ובפיקוח משרד החינוך. בנוסף לשעורים היחידניים בכל הכלים, מציע המוסד לתלמידיו שורה של השלמות שנועדו להעמיק את יכולותיו של התלמיד ואת היכרותו עם עולם המוסיקה. תלמידי הקונסרבטוריון משתלבים בגופי הביצוע השונים הכוללים תזמורות, מקהלות והרכבים.

זילברברג: "הישג מכובד"

חברת מועצת העיר הממונה על התרבות והאירועים, שושנה (צ'וצ'י) זילברברג: "תלמידי הקונסרבטוריון העירוני מביאים גאווה רבה לעיר פעם אחר פעם. הקונסרבטוריון מדגים בצורה נפלאה את החשיבות של החינוך לתרבות בכלל והחינוך למוסיקה בפרט אשר גם זוכים לחשיבות עליונה בסדר היום העירוני. אני רוצה לשבח את נתנאל וג'וליה על ההישג המכובד, את מורתם - מרינה קליוזנר ואת כל צוות הקונסרבטוריון העירוני על ההשקעה והעבודה הקשה".