פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תעודת מרצה מצטיין לשלושה מרצים בכירים בלניאדו לניאדו – חממה למרצים מצטיינים תעודת מרצה מצטיין לשלושה מרצים בכירים בלניאדו

שלושה רופאים בכירים בלניאדו קיבלו בשבוע שעבר תעודת מרצה מצטיין מטעם הפקולטה לרפואה בטכניון
הזוכים הם ד"ר מאיר ויסבורד מנהל מחלקת פגים ויילודים, ד"ר אריה סימונדס מנהל יחידת פגים וטיפול נמרץ יילודים וד"ר רגב כהן העומד בראש היחידה למחלות זיהומיות. 

הפקולטה לרפואה בטכניון מהווה את אחד המוסדות החשובים בעולם להכשרת דור העתיד של הרפואה בישראל ואף מחוצה לה. על מנת להכשיר את הסטודנטים, זקוקה הפקולטה לרפואה למרכזים רפואיים שישתפו איתה פעולה על מנת לייצר מספיק "שדות קליניים" בהם יכולים הסטודנטים לעבור הדרכות מעשיות ע"י רופאים בכירים, לניאדו הוא מהמוסדות הללו.

בחירת מוסד רפואי כמוסד המסונף לפקולטה לרפואה מחייב עמידה בסטנדרטים קליניים ופדגוגיים מחמירים. המחלקות נדרשות לבצע הכשרה קלינית הכוללת גם הדרכה פדגוגית מסודרת ומקיפה. איכות ההוראה נבחנת מדי שנה ע"י משובים אותם ממלאים הסטודנטים עם תום תקופת הכשרתם. בשבוע שעבר קיבלו שלושה רופאים בכירים בלניאדו תעודת הוקרה כ"מרצה מצטיין".

הזוכים, ד"ר מאיר ויסבורד, ד"ר אריה סימונדס, וד"ר רגב כהן קיבלו תעודה שניתנת על רקע משובים חיוביים מאד שניתנו ע"י הסטודנטים שלמדו אצל הרופאים. המשובים נבחנים הן בהיבט היחסי מול מרצים אחרים והן בהיבט האבסולוטי - האם הציון שניתן הוא ציון חיובי גבוה.

ד"ר אריה סימונדס, מנהל הפגייה ב"לניאדו" אומר כי "זו תעודת הוקרה מרגשת במיוחד היות ואנחנו, כרופאים שמדריכים את הסטודנטים, חשים חובה עמוקה להכשיר אותם בצורה הטובה ביותר על מנת שיוכלו להציל חיי אדם, ובמקרה שלנו, בפגייה, מדובר בחיי תינוקות !".

הרב חיים המרמן, מנכ"ל לניאדו ציין בפני הרופאים את הערכתו על ההשקעה והמסירות בעבודת ההדרכה ואמר כי "מדובר בכבוד גדול ללניאדו, כמוסד שעוסק ברפואת החולים היום ובהכשרת דור העתיד של הרפואה הציבורית בישראל".