פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בית הספר השש שנתי "אורט גוטמן"   בית ספר גוטמן מועמד לפרס החינוך בית הספר השש שנתי "אורט גוטמן"

בשורה למערכת החינוך בנתניה: הפיקוח במחוז תל-אביב של משרד החינוך החליט להמליץ על בית הספר השש-שנתי "אורט גוטמן", בניהולה של טל בר מעוז, לפרס החינוך המחוזי

מבין הזוכים בפרס המחוזי ייבחרו מוסדות חינוך להתמודדות על פרס החינוך הארצי.

בית הספר השש שנתי "אורט גוטמן"  

בימים הקרובים צפויה להגיע לבית הספר וועדת הפרס המחוזית, שתבחן את בית הספר על פי מספר קריטריונים כגון: פעילות מגוונת של בית הספר ליישום מדיניות הלמידה המשמעותית, קידום תהליכי הוראה למידה והערכה, טיפוח כלי חשיבה ולמידה להישגיות, חדשנות, יצירתיות ומצוינות.
עוד בקריטריונים: מענה לצרכי התלמידים, הכלה, קידום וטיפוח תלמידים בעלי צרכים מיוחדים וייחודיים. 

חינוך ומצויינות - בית ספר גוטמן מועמד לפרס החינוך
טל בר מעוז, מנכ"לית בית הספר אורט גוטמן: "ראשית, אני רוצה להודות למפקחת הכוללת על ביה"ס במחוז תל-אביב, הגב' ברכה ברייר, שמצאה אותנו ראויים ומתאימים להיות מועמדים לפרס יוקרתי זה. תודה למנהלת אגף החינוך העל יסודי במינהל החינוך בנתניה- הגב' גילת סיימון ולמנהלת האיזור שלנו ברשת אורט ישראל - הגב' אילנה מאיו, שלושתן ביחד וכל אחת לחוד מובילות אותנו למעלה והכי גבוה! תודה עצומה לוועד ההורים שמלווה אותנו שנים רבות, במסירות, באמון מלא ובשיתוף פעולה הדוק. תודה ענקית לכל אחד ואחת מכם – "גוטמנים" יקרים, על שנים של עבודה קשה, חשיבה מחוץ לקופסא, עשייה מגוונת ועניפה, על נגיעה בכל אחד מהפרטים הקטנים שמרכיבים את התמונה הגדולה באהבה רבה !"
ברוך דואני, יו"ר וועד ההורים: "אנחנו לא זקוקים לפרס כדי לדעת שבית הספר אורט גוטמן שלנו מוביל בחינוך, אבל כמובן שנשמח יחד אתכם לזכות בפרס המכובד. כל הכבוד. אנו ההורים גאים בכם !!! "