פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אורח חיים בריא לבית ספר שז"ר נתניה  פרס אורח חיים בריא לבית ספר שזר נתניה אורח חיים בריא לבית ספר שז"ר נתניה 

בית הספר שזר בנתניה זכה בפרס מחוז תל אביב על יוזמה לקידום אורח חיים בריא ופעיל בבית הספר

אורח חיים בריא לבית ספר שז"ר נתניה 

בטקס שנערך על ידי מחוז תל אביב במשרד החינוך, לקידום יוזמות בתחום הבריאות והפעילות הגופנית, זכה בית הספר "שזר" בנתניה וצוות המורים לחינוך גופני בתעודת הוקרה ובפרס כספי לרכישת ציוד ספורט. בית הספר זכה על היוזמה "לומדים בתנועה" שעיקרה הפסקות פעילות בכל יום הכוללות טורנירים, משחקי כדור, הרקדה ומשחקים של פעם. הפוגות של 5-10 דקות בכל שיעור לחיזוק הריכוז ואירועים חודשיים שמתקיימים בתנועה. בחצר בית הספר צוירו מספר מסלולי תנועה ולצורך בניית המיזם הוכשר צוות שלם על ידי מדריכים ממכללת וינגייט. מאז שבית הספר בתנועה ניכרת רגיעה גדולה יותר של התלמידים, אקלים בית הספר השתפר וגם ניכרת עליה בהישגים.

יוזמת בית הספר נבחרה מתוך עשרות יוזמות חדשניות שהגיעו למחוז תל אביב במסגרת התוכנית "הולכים על זה" שמטרתה לקדם אורח חיים בריא ופעיל בבתי הספר. היוזמה שנבחרה, נבחנה על סמך מספר קריטריונים כמו חדשנות ומקוריות, אפקטיביות והשפעה על מספר רב של אנשים, המשכיות לאורך זמן ומידת הצלחתה בקרב חברת התלמידים.

בטקס השתתפו נציגי בתי הספר הזוכים, נציגי הפיקוח, מפקחי החינוך הגופני במחוז תל אביב רועי ברקוביץ וטלי קשתי וכן מפקחת המחוז רונית זכאי שאמרה כי היוזמות שנבחרו הינן דוגמה למחוז המוביל חדשות ויזמות בכל תחומי העשייה החינוכית וכי ישנה חשיבות גדולה להפצת היוזמות ולהרחבת מעגלי ההשפעה לכל בתי הספר במחוז.