פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אולג לדג'ינסקי אולג לדג'ינסקי נבחר למצטיין מד"א אולג לדג'ינסקי

בטקס המצטיינים השנתי של מד"א שנערך השבוע נבחרו 25 עובדים ומתנדבים מצטיינים, בהם אולג לדג'ינסקי

אולג לדג'ינסקי

כמדי שנה, מגן דוד אדום קיים את טקס המצטיינים השנתי בשיתוף ידיעות אחרונות במסגרת מבצע העובד המצטיין על שם נח מוזס ז"ל. 25 מתנדבים ועובדים המצטיינים קיבלו אות הוקרה מיוחד ממנכ"ל הארגון, אלי בין - על פועלם ותרומתם לארגון.
 
הטקס המסורתי התקיים השנה, נוכח משבר הקורונה, במתכונת שונה - במסגרתו כל מצטיין קיבל את תעודת ההוקרה בתחנת מד"א בה הוא פועל, בנוכחות מנהלי המרחבים, בני משפחה וחברים.

אולג לדג'ינסקי, בן 50 תושב נתניה, הוא אחד מ-25 המצטיינים במד"א.
אולג התחיל לעבוד בארגון משנת 2005 כנהג וחובש בכיר. משמש כאחראי על האמבולנסים באזור נתניה, דואג לתחזוקתם השוטפת ועושה זאת בצורה יעילה ומעוררת כבוד והערכה. נוהג להבריק את המדים ונעליו לפני כל משמרת, תמיד מקדים ומחייך. אדם נקי ומסודר בצורה יוצאת דופן. חובש מקצועי, מסור לעבודתו ולמטופלים. לוקח חלק פעיל באמבולנס המשאלות בהתנד
בות מלאה, מעורב בנעשה במרחב וזמין בכל שעות היממה. 
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מברך את המצטיינים היקרים שלנו, אשר הוכיחו כי מגן דוד אדום הנו ארגון מלא נתינה, ערבות הדדית וסיוע לאחר. בהיותם מצילי חיים, המצטיינים שלנו עושים מעל ומעבר על מנת ליצור ערך מוסף בעבודתם והם דוגמא ומופת לכולנו. זהו יום חגיגי עבור הארגון, בעיקר בתקופת משבר הקורונה, אשר דרכו ניתן למצוא את האור בדמות המתנדבים והעובדים המצטיינים שלנו. בשמי ובשם הארגון כולו - אני מודה להם על הנתינה הרבה, באהבה, במקצועיות ובמסירות לאורך שנים רבות, תוך הובלת ערכים של חינוך ומצוינות ובעיקר תרומה למשימה הלאומית של הצלת חיים".