פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שירה אטיאס | צילום: אוהד קב  "לא ציפיתי לפידבק טוב ממרגול. זה מראה שאני בדרך הנכונה" שירה אטיאס | צילום: אוהד קב 

שירה אטיאס מנתניה סיפקה ביצוע נהדר ונכנסה לנבחרת של אקס פקטור לאירוויזיון ברשת 13, אך הודחה בשלב הכיסאות. בראיון היא מספרת על החוויה המהנה, השופטות שפרגנו, העבודה האינטנסיבית על חומרים משלה והחלום לשחק אותה על הבמה הבינלאומית 

שירה אטיאס | צילום: אוהד קב 

שלוש דקות של שיחה מחויכת עם שירה אטיאס, שהופיעה לאחרונה באקס פקטור לאירוויזיון ברשת 13, מספיקות כדי להבין שגדלה בנתניה מוזיקאית מוכשרת ואמביציוזית שלא תעצור עד שתגיע ליעדים שסימנה לעצמה. אודישן מושלם לשיר Jealous גרם לשופטים להחסיר פעימה והטיס אותה לנבחרת, ולמרות ההדחה בשלב הכיסאות, עבורה היה זה קרש קפיצה מצוין שיכול להזניק קדימה קריירה פוטנציאלית בתחום.

"הייתה לי חוויה די קצרה, אבל כיפית ומאוד מהנה", היא מספרת בראיון ל"נתניה נט". "השיר הראשון היה מאוד מוצלח וזכה להרבה תגובות מפרגנות. קיבלתי הרבה הודעות, פניות ממפיקים לקליפים, הזמנות לאירועים ואפילו להגיע כדי להכניס זוגות לחופה בחתונה, כך שההופעה בתוכנית בהחלט עזרה לי מאוד".

אטיאס היא בת דודתו של נדב גדז', שזכה בעונה השנייה של "הכוכב הבא" ובשנת 2015 ייצג את ישראל באירוויזיון והגיע למקום התשיעי עם הלהיט "Golden Boy". הכוכבת בהתהוות לא סבורה שהקשר המשפחתי העלה את רף הציפיות ממנה.

אנשים בנתניה - "לא ציפיתי לפידבק טוב ממרגול. זה מראה שאני בדרך הנכונה"

שירה אטיאס | צילום: אוהד קב 

"באתי בתור שירה ולא כבת דודה של נדב", היא מבהירה. "אני לא חושבת שזה העלה את הציפיות ממני, ואם זה היה קיים לא נתנו לי להרגיש בזה בכלל. לא הייתי עושה משהו אחרת, אני שלמה ומאוד מרוצה ושמחה מהתהליך שעברתי. נפתחו לי המון דלתות ומפה אפשר רק לעלות. לאט לאט אוציא את השירים שלי שאני עובדת עליהם עכשיו ועבורי גם השמיים הם לא הגבול".

איזה שופט הכי השפיע עלייך ומה תיקחי מהחוויה של אקס פקטור לאירוויזיון?

"נטע ברזילי ומרגול השפיעו עלי. את נטע אני ממש מעריצה ומעריכה מבחינת המוזיקה והדרך שהיא עשתה. אני מאוד מתחברת אליה, היא גם באה מהאירוויזיון ואמרה לי שהיא התרגשה מהביצוע ומאמינה בי. האמת שבכלל לא ציפיתי לפידבק טוב ממרגול, אבל כשהגיע אמרתי וואלה! וזה שימח אותי מאוד. אלה כל מיני דברים שמראים שאני בדרך הנכונה, זה משפיע על מה שאני מתכננת וכמובן מוסיף לאמונה ולביטחון העצמי".

אם יש לי מיתרים

שירה אטיאס, 22, מתגוררת בשכונת קריית השרון בנתניה. חרף גילה הצעיר צברה קילומטראז' מרשים בעולמות הריאליטי, וההופעה באקס פקטור לאירוויזיון ברשת 13, המשודרת בימים ראשון, שלישי וחמישי, אינה הראשונה שלה. לפני כשלוש שנים הופיעה גם בתוכנית "The Four" והודחה, נכון, בשלב הכיסאות. "היה בי שינוי מאז, למרות שכנראה כיסאות הם לא הקטע שלי", היא צוחקת.

עד לפני חצי שנה עבדה בחברת ביטוח, אך התפטרה כדי לעסוק במוזיקה פרופר. כיום היא כותבת, מלחינה, מפיקה סקיצות, מנגנת בפסנתר ואף החלה בבס לפני מספר חודשים, או כפי שהיא מכנה זאת – "אני מנסה להתמקצע כמה שיותר".

אותה הופעה ב-"The Four" גם הובילה לעניין בריאותי לא פשוט. "בחימום לפני העלייה לבמה מישהי בתוכנית אמרה שהיא חושבת שיש לי בעיה במיתרי הקול ובגלל זה אני לא שרה נכון מבחינה טכנית", היא משתפת. "נבדקתי וגילו לי יבלות על מיתרי הקול. לא הייתה סגירה מלאה ובמשך שמונה חודשים עברתי טיפולים ושיקום. היה חשש שלא אוכל לחזור לשיר, אבל לשמחתי הבראתי. מאז אני במעקב כל שלושה חודשים, מוודה שהכל בסדר וממשיכה הלאה".

מה החלום הגדול שלך?

"להצליח בחו"ל ברמה הבינלאומית, אבל לאט לאט. אני חיה פה וישראלית לכל דבר, אז קודם כל חשוב לי להצליח בארץ. אני מתכוונת להוציא סינגלים שלי ואולי אפילו אלבום. בכל מקרה אני רוצה לתת בראש ולעשות את מה שאני אוהבת וטובה בו".