פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
סגן ע'  ״אין שמח ממני שלא וויתרתי לעצמי...״ סגן ע' 

סגן ע׳, תושב נתניה בן 22, משרת כקצין בצה"ל למרות מחלת הקרוהן ממנה סובל. בזמנו הפנוי הוא מתאמן בטיפוס צוקים וקירות ״כשאני חוזר מהבסיס, אני מחכה להגיע ולטפס, זהו ספורט תחרותי, זה ממלא אותי, עושה זאת לנשמה" 

סגן ע' 

במרץ 2017 התגייס ע׳, תושב נתניה ובוגר מגמת סייבר באורט גוטמן, לחיל ההנדסה הקרבית. לקראת סוף הטירונות עבר למחלקת הטירונים של מודיעין בעקבות עניין רפואי. ע' שובץ בגדוד 603 ולאחר מכן יצא לקרס מש"קי המודיעין. בסיום הקורס, לאחר חודשיים חזר הביתה, לגדוד 603 ומאז לא עזב את הצפון. הוא יצא לקורס קצינים והגיע לחטיבה 7 כקצין האיסוף החטיבתי.

חודשיים לאחר שהתחיל את תפקידו הראשון כקצין, התפרצה אצלו מחלת הקרוהן (מחלת מעיים). מחלת הקרוהן מאפשרת שחרור מיידי מהצבא ומורידה את הפרופיל באופן משמעותי. בעקבות התפרצות המחלה, כאשר ע' שהה בבית החולים היה לו ברור שיעשה הכל ע"מ להעלות את הפרופיל הרפואי ולחזור ולשרת בחטיבה כמה שיותר מהר.

לאחר כמה חודשים בהם המשיך בחטיבה הבינו מפקדיו, הרופאים וגם הוא עצמו שעדיף שיעבור לתפקיד יומיות כדי לשמור על בריאותו ולכן עבר לחטיבה 551 והיה קצין בחטיבה.

כיום ע' משרת כראש תחום בענף ונמצא בתפקידו כ- 8 חודשים. במסגרת התפקיד הוא דואג ומוודא שעבודת המודיעין בענף מותאמת ומתחדשת כל עת בכפוף לצרכי הפיקוד זאת בכדי לשמור על הכוננות לקראת מצב חירום.

"התפקיד שלי מאוד מעניין, אני מרגיש ערך עצום למדינה ולעם ואני מאמין במקצוע הזה. התפקיד מעניק לי לסיפוק ענק ומקנה לי ערכים לחיים. אני מרגיש שאני באמת תורם למדינה. המקום הזה שינה לי את החיים, אני מרגיש שאני מתעסק בליבה של הליבה.״ ע׳ מוסיף: ״אני זוכר רגע משמעותי בזמן החפיפה לתפקיד בו בתפקיד הנוכחי הסתכלתי על מה שעשיתי ותכננתי ופתאום הבנתי, מה שאני עושה עכשיו יכול להיות חלק מההכרעה של המערכה הבאה" ע׳ מספר על השונות של המקום ועל מגוון האנשים המדהים בו. "אין שמח ממני שלא וויתרתי לעצמי ויצאתי מצה"ל אלא שנלחמתי בשיניים והגעתי למקום שאני נמצא בו היום ".