פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: רן אליהו נחנך המרכז הטכנולוגי דתי בנתניה צילום: רן אליהו

התיכון הטכנולוגי של החמ"ד, אחד מבתי הספר הוותיקים בעיר, זכה למשכן חדש. ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: אני גאה בבית הספר המעניק לתלמידיו הזדמנות להצלחה"

צילום: רן אליהו 

התיכון הטכנולוגי נחנך במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, הממונה על החינוך, חבר המועצה עקיבא יצחקי, סגן ראש העיר ומ"מ אינג'. אלי דלל, סגנית ראש העיר ומ"מ עו"ד שירי חגואל סיידון, ראש מינהל חינוך וחברה, אתי דהן ומנהלת אגף העל יסודיים, גילת סיימון.
"אמר קוריאל אדריכלים", שתכננו את המבנה פירטו כמה עקרונות על פיהם תוכנן המבנה: הפיכת בית הספר למרחב של התנסויות ופיתוח הדימיון של התלמידים, ניכוס המקום לתלמידים וכן ניצול הקשר בין צבעים, צורות אסתטיות ואוירה כדי להשרות שמחה והתלהבות ולעודד גיוון והתחדשות.
ואכן בית הספר המשתרע על פני כ- 2000 מטר מאובזר בסדנאות טכנולוגיות מקצועיות ובהן סדנא לתחבורה מתקדמת, סדנת עיצוב שיער וטיפוח החן וסדנת תקשוב.
כמו כן נבנו עבור התלמידים: חדר אוכל מפואר, חדרי הכלה, חדר מולטימדיה, ספרייה ועוד.
כיום מונה בית הספר 154 תלמידים משכבות ט'-יב' ומנתוני הזכאות לבגרות עולה כי בית הספר הצליח בתשפ"א להביא ל53% זכאות לבגרות מלאה וטכנולוגית, כאשר השאיפה היא להעלות עוד יותר את אחוזי הזכאות, תוך הכוונת התלמידים לשירות משמעותי בצה"ל.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: אני גאה בבית הספר המעניק לתלמידיו הזדמנות להצלחה. אני גאה בתלמידים שזוכים בסוף לימודיהם , מעבר לתעודת הבגרות, גם בתעודות טכנאי שונות ובקורסי העשרה רבים כחלק מהמוכנות לחיים." ובפנייה לתלמידים: "כל מה שנותר לכם, הוא להצליח!"
גילת סיימון, מנהלת החינוך העל יסודי: "בית הספר בניהולה של רותי עמרני מהווה מרכז הזדמנות שניה ובית חם לבני הנוער בעיר. בבית הספר תוכניות אישיות לקידום התלמידים בפן רגשי חברתי, כמו גם לימודי וערכי וההצלחות הרבות מעידות על עבודה חינוכית מעמיקה ואוהבת של צוות בית הספר ובראשו המנהלת. אני מאחלת המשך הצלחה במשכן החדש."