פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
יוניסטרים מקום שני בתחרות מיזם השנה 2022 לנתניה יוניסטרים

בני נוער ממרכז היזמות יוניסטרים נתניה זכו במקום השני בתחרות מיזם השנה 2022

הזוכים ביוניסטרים 

גאווה לעיר נתניה: בנו נוער תושבי העיר, חניכי שנה ג' במרכז היזמות יוניסטרים נתניה, זכו ביום רביעי האחרון במקום השני בתחרות הארצית מיזם השנה של עמותת יוניסטרים – תחרות היזמות לנוער הגדולה ביותר בישראל. אל התחרות, שהתקיימה בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, הגיעו למעלה מ- 110 קבוצות מכל רחבי הארץ ומכל המגזרים, אשר פיתחו מיזמים במסגרת תוכניות של עמותת יוניסטרים, המקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער ומעניקה להם כישורי תעסוקה מתקדמים.
המיזם שפיתחו חניכי הקבוצה, Eleshelf, נועד לסייע לאנשים בעלי מוגבלויות פיזיות שאינם מסוגלים להגיע אל המדפים הגבוהים בארון.

המיזם של חניכי המרכז הוא מנגנון חכם שמתלבש על הארון ומטרתו להנגיש את המדפים באמצעות הבאתם ישירות אל המשתמש בשימוש באפליקציה מותאמת.
באמצעות תזוזת המדפים לגובה המתאים למשתמש, עשוי המשתמש ליהנות מחוויית משתמש נוחה ובטוחה – בה יוכל להגיע אל כל המדפים בלחיצת כפתור.
מדובר בעבודה מורכבת בת כ - 3 שנים בתוכנית שהחלה בחיפוש אחר רעיון , חקר שוק , בניית תוכנית עסקית ואב טיפוס עד להצגת המיזם בפני חבר השופטים.
יצויין כי מעבר לכמה משקיעים ואף גורמים העוסקים בתחום הנגשה לבעלי מוגבלויות שמעוניינים להשקיע במיזם של החניכים, מנהל מרכז היזמות בנתניה מתן אדרי ומלוום העסקי יאיר מץ, מתכוונים להמשיך עם החניכים את תהליך העבודה על המיזם, עד לכדי אב טיפוס סופי ולהציגו לגופים המתאימים לשיתוף פעולה , כמו רשת "איקאה".

רשימת חניכים : הילה שושנוב, אודל אדלר, ליה רשף לירון גני, נגה ישראלי, עדן פדידה, עדי ששון, אור ברוך דניאל קנדל, שיר כהן, רפאל ולזר, ניקול חצביץ, אריאל הדר, נתנאל מתתיה, אורין אורמן, ליאם ליבוביץ, אגם מלכה, אריה נשר, שקד ינקו, סתיו שטפל, מאיר חדד רוני טפר, הילה לוזון ויעלה דן.
גילת סיימון, מנהלת אגף העל יסודיים במנהל החינוך: "מדובר בקבוצה עירונית שבה תלמידים ממספר רב של בתי ספר מכל קצוות העיר שעצם עבודת הצוות המשותפת שלהם מגבירה את הלכידות החברתית ואת ההיכרות עם השונה.

"בנוסף אני מבקשת לציין שיש לנו שיתוף פעולה פורה עם העמותה ועבור בני הנוער שלנו התוכנית מזמנת חווייה נפלאה, שהופכת למשמעותית יותר ויותר ובאמצעותה רוכשים כישורים ומיומנויות רבים בתחום היזמות. לא בכדי כל המברכים על הבמה, אנשי שם בכירים במשק, חזרו על האמרה "אתם העתיד שלנו".