פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בוגרי המכללה האקדמית נתניה טקסי הענקת תארים לבוגרי המכללה האקדמית נתניה בוגרי המכללה האקדמית נתניה. צילום : Artamir

המכללה האקדמית נתניה ערכה השבוע את טקסי הענקת התארים לבוגרים. במהלך השבוע חולקו תארים ל- 1,104 בוגרים שסיימו בהצלחה את לימודיהם בכלל בתי הספר של המכללה

במסגרת הטקס שנערך עבור בוגרי בתי הספר לתקשורת ומדעי המחשב שנערך ביום ראשון הגיע יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד כנואם המרכזי.

לפיד בירך את ראשי המכללה ופנה אל הסטודנטים: "תתווכחו. תתווכחו עד שיעלה עשן. אבל תעשו את זה יפה. חברה אנושית לא נמדדת במקומות שהיא מסכימה, אלא דווקא בדרך שבה אנשים לא מסכימים אחד עם השני. תזכרו מה קרה פה לפני פחות משנה, במהלך מבצע "צוק איתן". מצד אחד היו בציבור הישראלי גילויים של סולידריות נדירה, אבל לצדם התנהל שיח של אלימות מתמדת. אלו שתי הגרסאות של ישראל שאנחנו צריכים לבחור מתוכן. אין חצי-חצי, כל אחד מאתנו צריך להחליט איפה הוא עומד".

חינוך ומצויינות - טקסי הענקת תארים לבוגרי המכללה האקדמית נתניה

                                                             צילום : Artamir

בטקס בוגרי בית הספר למשפטים כיבד בנוכחותו מבקר המדינה השופט (בדימוס) יוסף שפירא שנאם בתור אורח הכבוד ואמר: "לשם שמירת עליונות הערכים החוקתיים-דמוקרטיים, קיימים בכל דמוקרטיה חוקתית מנגנונים המבטיחים שערכים אלו יוגשמו הלכה למעשה, כאשר המנגנון העיקרי להגשמת הערכים הדמוקרטיים ואכיפתם הוא הביקורת השיפוטית באמצעות הרשות השופטת", אמר שפירא ופנה אל הבוגרים, "אתם נכנסים היום לעול המשפט, והנכם מצטרפים לצבא ההגנה על ערכים אלו".

חינוך ומצויינות - טקסי הענקת תארים לבוגרי המכללה האקדמית נתניה

צילום : Artamir