פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מושון נחמיאס מסביר באולפן הוירטואלי טכנולוגיה מתקדמת ברדיו 'קול נתניה' מושון נחמיאס מסביר באולפן הוירטואלי. תמונה: יחסי ציבור

"קול נתניה" הציגו בשבוע שעבר טכנולוגיה מתקדמת שהותקנה לאחרונה במקום ה-Radio TV שהיא היחידה מסוגה בארץ ונמצאת בעוד שלוש תחנות רדיו אחרות בלבד.

רדיו "קול נתניה" של המכללה האקדמית נתניה אירח את בכירי מנהלי תחנות הרדיו החינוכיות בישראל בהם מנהל קול ישראל שמעון אלקבץ ומנהל חטיבת הביצוע מנחם גרנית

דיקאן ביה"ס לתקשורת במכללה האקדמית נתניה פרופ' מוטי נייגר ומנהל הרדיו מושון נחמיאס הציגו את הטכנולוגיה של חברת אורעד שמשלבת התממשקות ישירה בין שידור רדיו לטלוויזיה. כך למשל ניתן לצפות בלייב בשידור, לראות את המרואיינים כשהם עולים לשידור בסקייפ או לצפות בקליפ של השיר שמתנגן כשהשדרן סוגר את המיקרופון שלו. כל זה יהיה מלווה בעדכוני חדשות ומזג אוויר והכל באופן אוטומטי וללא מגע יד אדם.

"אנחנו שמחים להיות מובילים טכנולוגית ולשמש דוגמא באמצעות מגוון כלים עדכניים לשאר המוסדות האקדמיים שלוקחים חלק ביום זה, ואף לקול ישראל" אמר פרופ' נייגר על האירוע  והוסיף "פרויקט Radio TV הוא תולדה של החזון של המכללה לחבר כמה שיותר את הסטודנטים לעולם המעשי ולספק להם את הכלים הטובים והמתקדמים ביותר בלימודיהם".